Mad til Frokost ell aften.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

sarahb

Jeg havde lige nogle pita brød vi ikke havde fået spist og fik så denne ide af min mor, at lave pizza på dem.
Ja brugte pita brødene som en pizza bund, de er blevet SÅ lækre og så er det jo mega Nemt og hurtigt..
Se hvor lækkert..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Milka

sarahb skriver:

Jeg havde lige nogle pita brød vi ikke havde fået spist og fik så denne ide af min mor, at lave pizza på dem.
Ja brugte pita brødene som en pizza bund, de er blevet SÅ lækre og så er det jo mega Nemt og hurtigt..
Se hvor lækkert..

super ide! den napper jeg 

Anmeld

23. marts 2011

sarahb

Milka skriver:

super ide! den napper jeg 

ja gør det, sidder og spiser pizza nu, muuuuums...

Anmeld

23. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jaaaaah! det er nemli en god ide, den har jeg også brugt førhen...

og i stedet for tomat bruger vi så grillede peberfrugter og bagte løg og squash som blendes....

eller pesto

Anmeld

23. marts 2011

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

jaaaaah! det er nemli en god ide, den har jeg også brugt førhen...

og i stedet for tomat bruger vi så grillede peberfrugter og bagte løg og squash som blendes....

eller pesto

muuuums.. De er vildt gode...

Anmeld

23. marts 2011

Vinker

sarahb skriver:

Se hvor lækkert..

ja det er nemlig en super ide at lave små pizzaer på den måde ;) jeg lærte ideen at kende via min barndomsveninde, men har egentlig aldrig rigtig lavet dem. Morten laver nemlig verdens bedste pizza så tier lige stille med denne ide hihi

Anmeld

23. marts 2011

sarahb

Vinker skriver:

ja det er nemlig en super ide at lave små pizzaer på den måde jeg lærte ideen at kende via min barndomsveninde, men har egentlig aldrig rigtig lavet dem. Morten laver nemlig verdens bedste pizza så tier lige stille med denne ide hihi

hihi, ja så må du hellere tie.. Jeg orker bare ikke dejen, hvis det lige skal være som en hurtig frokost eller noget. Og Omer, jamen han er lost hvad angår mad, så der er INGEN hjælp at hente

Anmeld

23. marts 2011

ChatH

ja det gør vi også tit med ungerne, det er super lækkert

Anmeld

23. marts 2011

otlitrom

.... Og nu fik jeg lyst til pizza Pokkers jeg har taget skinkeschnitzler ud til i aften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.