Paris med 1 år gammel baby... Tips?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Tulle28

Som overskriften lyder... Tips til seværdigheder, legepladser, børnevenlige restauranter (ikke a la Jensens bøfhus).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Pullemulle

Puha jeg ville ikke tage til Paris, men det er fordi jeg har været der før og bestemt ikke brød mig om det. Jeg synes der er ufatteligt mange skumle typer og generelt bare ubehageligt at være - slet ikke så smukt som man siger 

Anmeld

5. april 2011

lsvendsen

Hej med dig

Jeg har været i Paris flere gange og jeg bliver aldrig træt af det!!! Det er så skøøøøønt.... ved slet ikke hvad Pullemulle snakker om...

I skal selvfølgelig se eiffeltårnet og parken omkring er super skøn at spise frokost i  Der er masser af små boder hvor man kan få de lækreste "ta med" ting... Så er der Louvre, der er også en dejlig park og for enden står det berømte pariserhjul og der er også gerne et lille tivoli.

En udflugt til Versailles skal det helst også blive til, især om søndagen er der godt for da er alle springvandene i den enorme park tændt og det er et fantastisk syn...

Der er ikke langt mellem spisestederne, så det er bare at vælge og Jensens bøfhus findes slet ikke i Paris  

Hilsen Line

Anmeld

17. april 2011

Tulle28

lsvendsen skriver:

Hej med dig

Jeg har været i Paris flere gange og jeg bliver aldrig træt af det!!! Det er så skøøøøønt.... ved slet ikke hvad Pullemulle snakker om...

I skal selvfølgelig se eiffeltårnet og parken omkring er super skøn at spise frokost i  Der er masser af små boder hvor man kan få de lækreste "ta med" ting... Så er der Louvre, der er også en dejlig park og for enden står det berømte pariserhjul og der er også gerne et lille tivoli.

En udflugt til Versailles skal det helst også blive til, især om søndagen er der godt for da er alle springvandene i den enorme park tændt og det er et fantastisk syn...

Der er ikke langt mellem spisestederne, så det er bare at vælge og Jensens bøfhus findes slet ikke i Paris  

Hilsen Line

Tusind tak for svar Jeg har været i Paris før, men ikke med barn, og dengang var det nogle lidt andre ting jeg gik op i 

Een ting jeg kom til at tænke på... Taxa'erne har ingen barnesæder, vel? Vi havde tænkt at tage en taxa fra lufthavnen, det er det nemmeste og hurtigste, da vi ellers skal skifte tog og metro et par gange, men jeg får det helt dårligt ved tanken om at min datter ikke kan sidde ordentligt fastspændt... Men hvad gør andre??

Anmeld

18. april 2011

Savannah

Pullemulle skriver:

Puha jeg ville ikke tage til Paris, men det er fordi jeg har været der før og bestemt ikke brød mig om det. Jeg synes der er ufatteligt mange skumle typer og generelt bare ubehageligt at være - slet ikke så smukt som man siger 

Jeg tror virkelig det har noget at gøre med hvor man befinder sig..
Jeg tog et par stop for langt med metroen og der var rigtig mange "skumle typer" men synes det var egentlig meget begrænset til enkelte områder..

Jeg boede i latinerkvarteret og var selvfølgelig rundt og se en masse seværdigheder og kan slet ikke genkende det du skriver, du må have været utrolig uheldig, rigtig ærgeligt, for det Paris jeg så var bestemt besøg nr. 2, 3, 4 mf værd..  

Til TS, håber i får en skøn tur  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.