Sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

babymusen

Når man nu har et barn på 3-4 år og op efter .. Hva sover barnet så i / på vis i skal hjem til bedste forældre på weekend tur el noget ??For de der rejse senge må de jo ik bruge så længe .. Vis antal kilo jo...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Tullemor82

En madras på gulvet eller en seng der normalt ligger nogen andre i i den alder trillede han ingen steder så ingen problemer der

Hos farmor og farfar ved jeg at ham og far har en sovesofa de deler når de er der sammen, når han er der alene ligger farmor vist på sofaen og så deler ham og farfar dobbeltsengen

Anmeld

23. marts 2011

babymusen

Tullemor82 skriver:

En madras på gulvet eller en seng der normalt ligger nogen andre i i den alder trillede han ingen steder så ingen problemer der

Hos farmor og farfar ved jeg at ham og far har en sovesofa de deler når de er der sammen, når han er der alene ligger farmor vist på sofaen og så deler ham og farfar dobbeltsengen

Ja ok..Problemet er at soveværelset hvor barnet skal ligge er på første sal ..Hva så ?? Hva med trappen ?

Anmeld

23. marts 2011

Kaufie

babymusen skriver:

Ja ok..Problemet er at soveværelset hvor barnet skal ligge er på første sal ..Hva så ?? Hva med trappen ?

Et barn på 3-4 år kan vel godt gå op og ned af en trappe??

Min 3,5årige har lige været i sommerhus med mormor og bedstefar - der tog knægten overkøjen (med et enkelt bræt sengehest) og bedstefar tog underkøjen - men næste gang tror jeg godt de tør lade ham ligge alene på værelset, da han selv er vant til en halvhøjseng herhjemme.

Men ellers vil jeg også foretrække han sover på en (luft)madras på gulvet som vi andre når vi er på besøg.

Anmeld

23. marts 2011

Tullemor82

Han har fået vist at der er en trappe og at han skal være opmærksom eller kalde hvis han vågner, børn på 3-4 år kan godt gå på trapper

Anmeld

23. marts 2011

babymusen

Tullemor82 skriver:

Han har fået vist at der er en trappe og at han skal være opmærksom eller kalde hvis han vågner, børn på 3-4 år kan godt gå på trapper

ok.. barnet er ikke så gammel endnu derfor...

men måske man skal ligge noget på trappen el noget..

men tak for hjælpen..

må finde en løsning..

det er jo nemmere når de bare er i deres tremmeseng og ik kan komme ud.. så man sikker..

jeg tænker bare lige lidt fremad

Anmeld

23. marts 2011

Bshizzle

Nu er min dreng 5 år.. og når han de få gange sover hjemme ved hans Mormor og Morfar, så sover han i en Gæsteseng / den man folder ud ja..

De kan sagtens holde til en del.. ihvertifald den vi har.. ..

Selv jeg kan ligge i den ( nogle 60 kg..+/- )  

.. Men ellers en madras på gulvet, i sengen ved en voksen..

Anmeld

23. marts 2011

babymusen

Bshizzle skriver:

Nu er min dreng 5 år.. og når han de få gange sover hjemme ved hans Mormor og Morfar, så sover han i en Gæsteseng / den man folder ud ja..

De kan sagtens holde til en del.. ihvertifald den vi har.. ..

Selv jeg kan ligge i den ( nogle 60 kg..+/- )  

.. Men ellers en madras på gulvet, i sengen ved en voksen..

ok..

der står at man max må veje 18 kilo i den vi har..

men det ved jeg ik om bare er en sikkerhed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.