Inspiration søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Hasselnødden

Hej med jer.

Jeg står og skal købe en gave til en pige imorgen, der fylder 8 på lørdag. Det er på min mands side af familien. Det eneste jeg ved er at hun er en god blanding mellem en pige og en dreng - stilmæssigt! Så en gave der ikke er for piget, men heller ikke for drenget.. Kan I hjælpe? Hvad er IN lige nu blandt 7-8 årige piger? For jeg er på herrens mark. Har som regle kun fokus på hvad der interesserer min søn på 1 år og dér formoder jeg en milepæls forskel  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Hasselnødden

Op op op

Anmeld

22. marts 2011

LC

Hmm, kommer jo lidt an på pris niveau og om det skal være legetøj eller tøj eller noget helt andet.

Men hvad med de der Zhu Zhu pets? er det ikke den aldersgruppe?

Anmeld

22. marts 2011

Hasselnødden

LC skriver:

Hmm, kommer jo lidt an på pris niveau og om det skal være legetøj eller tøj eller noget helt andet.

Men hvad med de der Zhu Zhu pets? er det ikke den aldersgruppe?

Ok vi giver for max 200kr. Stor familie, mange børn under 18  på hans side af familien.

Hvad i alverden er Zhu Zhu pets? Dem med løse hoveder? Aner virkelig ikke hvad der gør sig gældende for piger i den alder. Det må også gerne være tøj, hårpynt, parfume.. det behøver ikke være legetøj..

Det havde været nemmere hvis vi havde mere med hinanden at gøre end den sporadiske gave.

Anmeld

24. marts 2011

LC

Zhu Zhu pets, er sådan nogle hamster lignende bamser der kan køre. Så kan de sættes i sådan nogle baner ala racerbaner...

Dårlig forklaring - men kan købes i fætter br... 

Anmeld

24. marts 2011

Hasselnødden

LC skriver:

Zhu Zhu pets, er sådan nogle hamster lignende bamser der kan køre. Så kan de sættes i sådan nogle baner ala racerbaner...

Dårlig forklaring - men kan købes i fætter br... 

Jeg fandt et tørklæde, neglelak, armbånd og en lille pung med leopardtryk til hende  men tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.