Sut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Bimse

Hvordan lærte i jeres baby at holde af sutten? Min lille pige er 3 måneder nu og stadig ikke vild med den.

Jeg synes det var rart, at have sutten til min ældste datter. Den kunne trøste hende, når der var allermest brug for det. Men den lille er bare ikke særlig interesseret.

Kan jeg gøre noget?

Vh.
Rikke
Blog: www.projektbarsel.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Er lige på besøg her i gruppen og så dit indlæg.

Mine to første børn var rigtig glade for sutten, så jeg regnede da bestemt med, at lillebror også ville bliver glad for sådan et instrument. Men det skete så bare ikke. Han har fra fødslen været et meget roligt og meget lidt grædende barn, der tilsyneladende ikke har behov for trøst på den orale måde.

Nu er han 14 mdr, og jeg er glad for, at han vandt kampen dengang, for han sover hele natten, vågner ikke, fordi han har tabt sutten, og vi oplever ikke al den der ballade med, at han smider sutten ud som led i operation "få mor og far ind på værelset, når jeg ikke vil sove".

Han har en bamse, han er glad for. Kan I ikke prøve at give hende en bamse, så er der også en trøstemulighed, hvis han en dag i fremtiden skal passes.

Mvh
Karoline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.