Jeg skriver som anonym, da der stadig er nogle få ting der skal afklares, så I må vente lidt med at få at vide hvem jeg er.
Min mand har i et stykke tid været lidt mellemfornøjet med sit arbejde. Det har været stresset, dagene har været lange og det har været rigtigt svært at få hverdagen til at hænge sammen.
I dag var han til samtale på et job, hvor firmaet selv havde fundet ham og ringet til ham for at høre om han var interesseret. De ringede i sidste uge og han var ude og snakke med dem i sidste uge og blev efterfølgende bedt om at lave en personlighedstest, og derefter ville de så gerne se ham igen i dag.
HAN FIK DET!!
Ikke nok med at lønnen er RIGTIG god (i omegnen af 50.000 pr. måned), der er afspadsering, så alle de ekstra timer han arbejder, kan han tage fri på andre tidspunkter og det er ½ time tættere på hjem, så det bliver meget nemmere at få hverdagen til at hænge sammen med små 2 børn. Samtidigt er det hos et stort, velrenommeret firma der har ry for at behandle deres medarbejdere godt.
Der er måske nogen der kan gætte hvem jeg er - lad venligst være med at afsløre mig offentligt, da han endnu ikke har modtaget den endelige kontrakt og derfor heller ikke har sagt sin gamle stilling op.
Det bliver SÅ fedt. Nu kommer ungerne forhåbentligt til at se mere til deres far 
Anmeld