Jeg har fået mine børn vha. ægdonation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.088 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Anonym trådstarter

Inspireret af en anden tråd ang. donoræg har jeg da lige lyst til at fortælle hvor taknemmelig jeg er for at en gavmild og meget uselvisk kvinde har doneret sine æg så jeg kunne få mine ønskebørn.

Ville ønske jeg kunne takke hende! Stort, stort, stort!!!!

Hatten af for i der har skrevet at i godt kunne finde på at donere jeres æg! Troede ikke der ville være så mange af jer, så er utrolig positivt overrasket. Respekt for jer

Jeg svarer gerne på spørgsmål.

Hilsen en anonym meget taknemmelig kvinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

UngMor83

Hvor er det dejligt. Tillykke med det

Jeg ville også rigtig gerne hjælpe andre mennesker til at få deres ønskebørn. Ingen tvivl om det. For hvis der er noget jeg er, så er det frugtbar

Anmeld

22. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Inspireret af en anden tråd ang. donoræg har jeg da lige lyst til at fortælle hvor taknemmelig jeg er for at en gavmild og meget uselvisk kvinde har doneret sine æg så jeg kunne få mine ønskebørn.

Hatten af for i der har skrevet at i godt kunne finde på at donere jeres æg! Troede ikke der ville være så mange af jer, så er utrolig positivt overrasket. Respekt for jer

Det var en dejlig historie, skønt det kunne lykkes for dig på den måde! Synes dog også der skal være respekt for, at man ikke ønsker at gøre det. Det betyder ikke, at man er et skidt menneske

Anmeld

22. marts 2011

Kay

jeg har en plan om, at når jeg er færsig med at bruge mine æg... (forstå mig ret) så vil jeg donere "resten" hvis de kan bruges

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Det var en dejlig historie, skønt det kunne lykkes for dig på den måde! Synes dog også der skal være respekt for, at man ikke ønsker at gøre det. Det betyder ikke, at man er et skidt menneske

Nej da slet ikke! Forstår udmærket at man ikke vil donere. Det er en ufatteligt personlig ting og man skal jo være fuldstændig afklaretmed hvad det er man gør. Det er også derfor jeg kun går ind for anonym donation. Simpelthen fordi jeg tror der er stor risiko for at donoren fortryder hvis hun ved at hendes æg er blevet til et barn. En anonym donor ved jo ikke om æggene overhovedet er blevet til noget.

Oprettede kun denne tråd for at vise min taknemmelighed for de to lækre unger jeg har været så heldig at blive mor til, ikke for at nedgøre dem som ikke ønsker at donere

Anmeld

22. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Nej da slet ikke! Forstår udmærket at man ikke vil donere. Det er en ufatteligt personlig ting og man skal jo være fuldstændig afklaretmed hvad det er man gør. Det er også derfor jeg kun går ind for anonym donation. Simpelthen fordi jeg tror der er stor risiko for at donoren fortryder hvis hun ved at hendes æg er blevet til et barn. En anonym donor ved jo ikke om æggene overhovedet er blevet til noget.

Oprettede kun denne tråd for at vise min taknemmelighed for de to lækre unger jeg har været så heldig at blive mor til, ikke for at nedgøre dem som ikke ønsker at donere

Synes også det er rigtig smukt du kommer med en stor tak  Det er vidunderligt, at der findes mennesker, som vil hjælpe andre i ulykkelige situationer!

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg har en plan om, at når jeg er færsig med at bruge mine æg... (forstå mig ret) så vil jeg donere "resten" hvis de kan bruges

. Det vil gøre en/flere kvinder meget lykkelige! For der er i den grad mangel på donorer.

Anmeld

22. marts 2011

Kay

Anonym skriver:

. Det vil gøre en/flere kvinder meget lykkelige! For der er i den grad mangel på donorer.

jeps det er det jeg ved... og derfor jeg gør det...

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

UngMor83 skriver:

Hvor er det dejligt. Tillykke med det

Jeg ville også rigtig gerne hjælpe andre mennesker til at få deres ønskebørn. Ingen tvivl om det. For hvis der er noget jeg er, så er det frugtbar

Apropros frugtbarhed.... Sad lige og så "Vores virkelig store familie" på TV2

Ville elske at få en kæmpe børneflok hvis vi havde ressourserne til det vel at mærke

Anmeld

23. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Sikke et skønt indlæg. Jeg ville til enhver tid donere æg, især nu hvor jeg ikke skal have flere børn selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.