Hjælp! syrnet mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Maise86

Har købt syrnet modermælkserstatning til min søn i håb om at det hjalp på hans mave. Her til aften skulle jeg så lave en flaske.

Jeg lavede den i lidt for varmt vand og lod den så stå for at køle af. Ca. et kvarter senere ser jeg til flasken og den er fuldstændig skilt? Der var klar gullig væske i bunden og så var resten tyktflydende og klumpet i toppen.

Er det en dårlig pakke jeg har fået købt eller gør jeg noget helt forkert?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Maise86

Slet ingen der har erfaring med dette?

Anmeld

22. marts 2011

henh01

Jeg fik af vide af min Sp at det var meget normalt. Har dog ikke selv oplevet det - men laver også altid mælken i den helt rigtige temp

Anmeld

22. marts 2011

Koen.

Det gør voret syrnet allomin når jeg lader den stå og køle og det har de altid gjordt

Anmeld

22. marts 2011

kamtok

Det har jeg aldrig oplevet med NAN HA

Anmeld

22. marts 2011

Noahmor

Det gør det, hvis du laver det i for varmt vand. Hvis du ryster den forsvinder det igen. 

Anmeld

22. marts 2011

Maise86

Noahmor skriver:

Det gør det, hvis du laver det i for varmt vand. Hvis du ryster den forsvinder det igen. 

Så det er ikke dårligt og skal smides ud?

Anmeld

22. marts 2011

Noahmor

Nej, vi har brugt det. Det skal bare køles af. 

Vores har ikke maveproblemer mere efter han får syrnet fra Beauvais og så nogle dråber der hedder Biogaia. 

Vi startede med at give ham Allomin syrnet og der var vi nødt til at give ham Laktulose ved siden af. 

Anmeld

22. marts 2011

Maise86

Noahmor skriver:

Nej, vi har brugt det. Det skal bare køles af. 

Vores har ikke maveproblemer mere efter han får syrnet fra Beauvais og så nogle dråber der hedder Biogaia. 

Vi startede med at give ham Allomin syrnet og der var vi nødt til at give ham Laktulose ved siden af. 

Det er også den vi har købt og håber den hjælper på maven. Dejligt at høre det har virket hos jer :-)

Anmeld

22. marts 2011

D-Micka

Maise86 skriver:

Har købt syrnet modermælkserstatning til min søn i håb om at det hjalp på hans mave. Her til aften skulle jeg så lave en flaske.

Jeg lavede den i lidt for varmt vand og lod den så stå for at køle af. Ca. et kvarter senere ser jeg til flasken og den er fuldstændig skilt? Der var klar gullig væske i bunden og så var resten tyktflydende og klumpet i toppen.

Er det en dårlig pakke jeg har fået købt eller gør jeg noget helt forkert?

Det gør vores også

Den du bruger virker også på vores søn, blot efter en dags tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.