ang. i morgen...hvad tid ankommer i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2008

Susan1978

ja vi kører fra falster kl 9 og det tager 4½ time at køre op til jer skumle tøser.. så + ½ times pause så er vi der ved 14 tiden også..

BY the way, så synes jeg måske at nogen skulle tage en pose hotwings eller andet kød med.. så det ikke kun er helles deller.. ikke at de ikke smager godt - ja det ved jeg jo ikke.. men må alligevel være hårdt at levere deller til 15 mennesker.

Susan som har stået og snittet grøntsager i lange baner og bagt kager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Loggidut

hvad med en omgang pølser og brød...så kan vi lave hottere....var det en mulighed...(L)

Anmeld

22. februar 2008

Astrid P

Arj, Tunish... Får vi jer så ikke at se?
De der børn kan sgu da godt undvære jer indtil vi lige har fået hilst på jer, kan de ikke?
KH Astrid

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

joooo en time halvanden ca....afhængig af trafikken:))

Astrid P skriver:

Birgitte Marie og jeg kommer dryssende omkring kl 17.30. Mon ikke det tager en times tid fra Århus?
KH Astrid

Anmeld

22. februar 2008

Susan1978

tja jeg tænkte bare det andet var nemt og billigt og passede lidt ind i menuen.. (?)

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

jooo...men har du mulighed for at skaffe dem, for netto her er sgu ikke så gode til at levere sådan noget >(

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

Loggidut skriver:

jooo...men har du mulighed for at skaffe dem, for netto her er sgu ikke så gode til at levere sådan noget >(
og hvem var det forresten lige du havde med i bilen....sloggi, nu forvirret

Anmeld

22. februar 2008

Susan1978

ei loggi.. nu spænder du hjelmen.. :@

hvor mange er det lige vi kommer hernede fra... ?????

øv. VI er skuffet over dig.. :D

Nej der ligger ik skide mange nettoer på vejen..

Men hvad med alle de andre der kommer , fx nogen af dem der ikke har noget med..

HHAAALLLLOOOO tøser...

:)

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

harhhh....i kommer så vidt jeg kan huske 3 ik...jammen mig og geografi hænger bare ikke sammen....lol....spørg bare kalija...8D hun ved alt om mig og stedsans.....harhhhh.,...ja ivf ved skam også hvor håbløs jeg er...lol...hun var da løs i århus med mig den anden dag...suuuk

Anmeld

22. februar 2008

Tynen

Jeg bor ved siden af en Brugs´- Der har de hotwings så jeg kan da godt tage et par poser med..
Ved bare ikke om de er gode :)

Trine - Der skylder fra sidste møde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.