Hjælp til skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.292 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Kamulla

ja havde godt set min forløbige årsopgørelse, nu læst den officielle igennem hvor der til sidst står dette 

Indberettede formueoplysninger fra pengeinstitutter

m.fl.Indestående i pengeinstitutter, obligationer, pantebreve

6.669 kr.Gæld til realkredit, reallån, pengeinstitutter 111.246 kr.

hmm.... har ikke så højt lån.. det højeste jeg har haft er i banken på 30.000 som jeg snart har betalt tilbage.. så skylder jeg kommunen.. men det er jo ikke pengeinstitut mm. er forvirret.. for det er er oplyst til skat har kommunen hjulpet med da jeg fik kæmpe skattesmæg sidste år på 11.000kr pga banken havde indgivet en rente udgift på noget helt enormt.. og jeg ikke er god til skat havde jeg ikke bemærket fejlen.. troede naivt at når jeg ikke rettede noget derinde så stod den som altid.. og jeg plejede at få penge tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Halbschön

Sallisørøver skriver:

ja havde godt set min forløbige årsopgørelse, nu læst den officielle igennem hvor der til sidst står dette 

Indberettede formueoplysninger fra pengeinstitutter

m.fl.Indestående i pengeinstitutter, obligationer, pantebreve

6.669 kr.Gæld til realkredit, reallån, pengeinstitutter 111.246 kr.

hmm.... har ikke så højt lån.. det højeste jeg har haft er i banken på 30.000 som jeg snart har betalt tilbage.. så skylder jeg kommunen.. men det er jo ikke pengeinstitut mm. er forvirret.. for det er er oplyst til skat har kommunen hjulpet med da jeg fik kæmpe skattesmæg sidste år på 11.000kr pga banken havde indgivet en rente udgift på noget helt enormt.. og jeg ikke er god til skat havde jeg ikke bemærket fejlen.. troede naivt at når jeg ikke rettede noget derinde så stod den som altid.. og jeg plejede at få penge tilbage

Min er på 120.000.. Tænker det er mit SU lån. Har nemlig ikke andre lån.. Har du måske sådan noget?

Anmeld

22. marts 2011

Kamulla

uff.. er den allerede på så meget... ej okay slutter snart 2. år... men nå ja du siger noget.. tak.. hehe

Anmeld

22. marts 2011

Kamulla

R&N skriver:

Min er på 120.000.. Tænker det er mit SU lån. Har nemlig ikke andre lån.. Har du måske sådan noget?

glemte lige at citere...  men ved heller ikke hvad de næsten 7000kr går til

Anmeld

22. marts 2011

Halbschön

Sallisørøver skriver:

glemte lige at citere...  men ved heller ikke hvad de næsten 7000kr går til

Hehe ja SU lånet blir hurtigt højt, heldigivis et billigt lån de 6900(ca) er hvad der stod på din konto 31.12.2010(mener jeg

Anmeld

22. marts 2011

Kamulla

R&N skriver:

Hehe ja SU lånet blir hurtigt højt, heldigivis et billigt lån de 6900(ca) er hvad der stod på din konto 31.12.2010(mener jeg

hehe tak.. skat bliver jeg altså aldrig klog på... 

Anmeld

22. marts 2011

Halbschön

Sallisørøver skriver:

hehe tak.. skat bliver jeg altså aldrig klog på... 

Hehe heller ikke her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.