Tøj i barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

mor til lille emma

Hej.

Jeg føler jeg er på herrens mark...

Emma er 8 mdr her d. 28/3 og hun er en pige som har det meget varmt.

Når hun puttes i barnevognen plejer jeg at give hende en langærmet body (ingen undertrøje indenunder), bukser, strømper, jakke, handsker, hue, sutsko og dyne over...

I dag vågnede hun efter 1 time og græd for hun var HELT gennemblødt.

Jeg havde endda lynet jakken op og taget handskerne af hende efter 15 min... ved simpoelthen ikke hvad jeg kan gøre.!

er der nogen som har et "varmt" barn som kan vejlede lidt om det?? Jeg kan vel ikke lade hende ligge uden jakke og sutsko nu? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Maja_4000

Der har lige været en debat om det .. Mener det var igår ..

Men Caroline har kun hue , vanter og natdragt på ud og sove  Hun sover så også i en duniduo og ikke med dyne .. 

Anmeld

22. marts 2011

2babygirls

Hej.

Når hun puttes i barnevognen plejer jeg at give hende en langærmet body (ingen undertrøje indenunder), bukser, strømper, jakke, handsker, hue, sutsko og dyne over...

Jeg havde endda lynet jakken op og taget handskerne af hende efter 15 min... ved simpoelthen ikke hvad jeg kan gøre.!

er der nogen som har et "varmt" barn som kan vejlede lidt om det?? Jeg kan vel ikke lade hende ligge uden jakke og sutsko nu? 

puuuha,  kan godt forstå hun var ulykkelig.

Her er Madeleine også et varmt barn. Hun har en kort body på, bluse, bukser og sokker. Så får hun ellers kun hue på og så ud i slee bee'en med hænderne ned langs kroppen.

Hun er på grænsen til at svede igennem når jeg henter hende efter 3-4 timer

Anmeld

22. marts 2011

mor til lille emma

kan da være jeg skal prøve med en natdragt... Og uden dyne Det bare svært for sommer er det jo ikke endnu...

Anmeld

22. marts 2011

missie20

mor til lille emma skriver:

Hej.

Hvad med en tyndere dyne?

Anmeld

22. marts 2011

mor til lille emma

missie20 skriver:

Hvad med en tyndere dyne?

ja det kunne da være hun bruger en helårsdyne nu... Måske jeg skulle se mig om efter en sommerdyne.. men så kan jeg vel ligeså godt bare bruge et tæppe

Anmeld

22. marts 2011

silden85

simon sover i lang ærmede body, strømpebukser og en tynd trøje også hue og vanter, og en sommer dyne over sig

Anmeld

22. marts 2011

LBK

Min datter er knapt 4 måneder. Hun er hverken en "varm eller kold" pige men meget normal synes jeg. 

Hun har i disse dejlige forårsdage ligget med en langærmet body eller en kortærmet og en bluse.... et par bukser, strømper, sokker og din dragt, hue og vanter... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.