Tripp trapp sele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.256 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Skovurt

Hej

Ja, nu har jeg endnu et spørgsmål til jer med tripp trapp stole

Herhjemme havde vi en periode hvor vores søn bare var SÅ umulig ved bordet, og vi prøvede alt hvad der var i vores magt for forstå ham, men ... ligemeget hvad så ville han op at stå i sin højstol og det medførte en pokkers masse skrig og skrål - og udmattede forældre, ved de fleste måltider - derfor gik vi ud og købte en sele til tripp trapp stolen, og det hjalp - han fandt sig i at få den på, og lærte ret hurtigt at nå ja, så kunne han ikke længere stå op.
- så nu blev vores måltider en hel del lettere, uden hverken skrig og skrål eller stress... så langt så godt...

Efter et par uger knækkede den ene plastikdel så - og selvfølgelig var bonnen blevet væk, så jeg medbringer sele og emballage - med prisskilt på - ind i butikken hvor vi havde købt den, men de vil ikke hjælpe os, og hun kommer med en laaaaaang forklaring om hvor mange penge det vil koste dem hvis de sender det retur til stokke uden kvittering... jeg tænker rend mig - og siger pænt tak for hjælpen; og går hjem og sender en mail til stokke - som hurtigt svarer mig, og undskylder, og sender mig en ny plastik dims...

Så går der like... 3 uger, så knækker plastik dimsen i den anden side - så jeg skriver igen til ham fra stokke, som endnu engang undskylder og sender mig et nyt sæt plastik dimser (altså både højre og venstre denne gang)... og nu... et par uger efter det er den anden (altså den vi havde skiftet første gang) sgu knækket igen... det er da virklig noget bras - er der andre der har den oplevelse?

Det skal da lige siges at vores søn lige er blevet 1 år, han er hverken stor eller voldsom, og han sidder som regel roligt nok (han rejser sig da så meget han kan - men det er ikke noget der hiver eller flår i selen overhovedet)

vil bare lige høre om andre har den erfaring?

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

fam.4xc

jeg vidste slet ik man ku få sådan en sele.....

Anmeld

15. oktober 2008

Skovurt

Jeg så godt selen som en del af sortimentet da vi kiggede på højstole - men jeg tænkte ved mig selv at sådan en kunne der da for pokker ikke være nogen som ville byde sine unger at have på, så sådan en skulle vi aldrig have
Men efter et par uger, og virkelig meget dårlig stemning omkring måltiderne, så overgav jeg mig - og det virkede... desværre synes jeg da bare det var 280 kr for en enormt dårlig kvalitet - og det er jo egentlig ikke lige det jeg forbinder stokke med.

Anette

Anmeld

17. oktober 2008

metted

For ca 100 kan man få en gåsele som faktisk er nem at montere på en hver højstol, og man kan senerr bruge den som gåsele.

Anmeld

17. oktober 2008

twinboys

metted skriver:

For ca 100 kan man få en gåsele som faktisk er nem at montere på en hver højstol, og man kan senerr bruge den som gåsele.

Ja det bruger jeg også her til de små pus i dagplejen som har krudt i numsen...

Majbritt

Anmeld

17. oktober 2008

Skovurt

metted skriver:

orv ja, det var ski da smart - det havde jeg så end ikke overvejet 21.png
Men nu har vi jo så vores originale tripp trapp sele - som bare er elendig...

Men altså jeg har i sinde at skrive til dem hver eneste gang den fremover må gå i stykker - så finder de vel for pokker ud af at lave den ordentligt - for jeg nægter da simpelthen at tro på at de ikke har hørt det fra andre (som han fortalte mig) nu når det er 3 dimser der herhjemme er knækket - på under 6 mdr.
Havde ellers tænkt at det nok bare var en fejl på den første, men det tyder da på at det plastik de bruger ikke holder... 21.png

Anette

Anmeld

17. oktober 2008

twinboys

Chrautwald skriver:

metted skriver:

orv ja, det var ski da smart - det havde jeg så end ikke overvejet 21.png
Men nu har vi jo så vores originale tripp trapp sele - som bare er elendig...

Men altså jeg har i sinde at skrive til dem hver eneste gang den fremover må gå i stykker - så finder de vel for pokker ud af at lave den ordentligt - for jeg nægter da simpelthen at tro på at de ikke har hørt det fra andre (som han fortalte mig) nu når det er 3 dimser der herhjemme er knækket - på under 6 mdr.
Havde ellers tænkt at det nok bare var en fejl på den første, men det tyder da på at det plastik de bruger ikke holder... 21.png

Anette

Og det er da heller ikke okay

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.