Hej
Ja, nu har jeg endnu et spørgsmål til jer med tripp trapp stole

Herhjemme havde vi en periode hvor vores søn bare var SÅ umulig ved bordet, og vi prøvede alt hvad der var i vores magt for forstå ham, men ... ligemeget hvad så ville han op at stå i sin højstol og det medførte en pokkers masse skrig og skrål - og udmattede forældre, ved de fleste måltider - derfor gik vi ud og købte en sele til tripp trapp stolen, og det hjalp - han fandt sig i at få den på, og lærte ret hurtigt at nå ja, så kunne han ikke længere stå op.
- så nu blev vores måltider en hel del lettere, uden hverken skrig og skrål eller stress... så langt så godt...
Efter et par uger knækkede den ene plastikdel så - og selvfølgelig var bonnen blevet væk, så jeg medbringer sele og emballage - med prisskilt på - ind i butikken hvor vi havde købt den, men de vil ikke hjælpe os, og hun kommer med en laaaaaang forklaring om hvor mange penge det vil koste dem hvis de sender det retur til stokke uden kvittering... jeg tænker rend mig - og siger pænt tak for hjælpen; og går hjem og sender en mail til stokke - som hurtigt svarer mig, og undskylder, og sender mig en ny plastik dims...
Så går der like... 3 uger, så knækker plastik dimsen i den anden side - så jeg skriver igen til ham fra stokke, som endnu engang undskylder og sender mig et nyt sæt plastik dimser (altså både højre og venstre denne gang)... og nu... et par uger efter det er den anden (altså den vi havde skiftet første gang) sgu knækket igen... det er da virklig noget bras - er der andre der har den oplevelse?
Det skal da lige siges at vores søn lige er blevet 1 år, han er hverken stor eller voldsom, og han sidder som regel roligt nok (han rejser sig da så meget han kan - men det er ikke noget der hiver eller flår i selen overhovedet)
vil bare lige høre om andre har den erfaring?
Anette
Anmeld