Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mybaby-girl skriver: Dejligt Hva skal du have for den ??
Dejligt
Hva skal du have for den ??
Byd Er til at handle med - skal den sendes?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mileva skriver: Byd Er til at handle med - skal den sendes?
Er lidt i tivivl, da jeg tænke på at have den med til italien, men fik af vide fra en fra min mødregruppe at det ville bare være fint nok med et tæppe til at have i klapvognen ...
Så tror næsten den bliver for varm, når du siger der er dyne i ...
mybaby-girl skriver: Er lidt i tivivl, da jeg tænke på at have den med til italien, men fik af vide fra en fra min mødregruppe at det ville bare være fint nok med et tæppe til at have i klapvognen ... Så tror næsten den bliver for varm, når du siger der er dyne i ...
Det er jo 2 dyner der er sat sammen som er i Barnet behøver ikke tæppe eller lign inde i, i sommer perioden kan det faktis være nok med langærmet body Afhængning af hvor varmt det er selvfølgelig. Plus den fungere som lift også
Men kan godt forstå du er i tvivl
Mileva skriver: Det er jo 2 dyner der er sat sammen som er i Barnet behøver ikke tæppe eller lign inde i, i sommer perioden kan det faktis være nok med langærmet body Afhængning af hvor varmt det er selvfølgelig. Plus den fungere som lift også Men kan godt forstå du er i tvivl
Jeg tænker lige lidt over det Og så vender jeg tilbage igen ..
mybaby-girl skriver: Jeg tænker lige lidt over det Og så vender jeg tilbage igen ..
Tænkt over det ?
Mileva skriver: Tænkt over det ?
Jaa, vi har snakket lidt frem og tilbage, og jeg må desværre sige nej ...
Det bliver alt for varmt i Italien, på det tidspunkt, vi skal derned til en slee bee ..
Håber du kommer af med den
mybaby-girl skriver: Jaa, vi har snakket lidt frem og tilbage, og jeg må desværre sige nej ... Det bliver alt for varmt i Italien, på det tidspunkt, vi skal derned til en slee bee .. Håber du kommer af med den
Helt i orden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128