Jeg er her endnu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

lion

Nej hvor er det bare hårdt at begynde arbejde igen. Jeg er død træt hver dag jeg kommer hjem, så de sidste mange dage har jeg gået i sengen lige efter børnene kl. 20 og sov kort tid efter.

Det går ok på arbejdet, jeg skal lige ind i nogen rutiner igen. En rutine der er ret sjov i Netto er de sender mails til folk om vigtige ting og andre nyttige ting, det har de så også gjort til mig, igennem hele min barsel. Så da jeg endelig fik tjekket mail havde jeg 2134 stk. nogen helt tilbage fra nov 2009.  

Ungerne vokser og er skønne og skøre.

Cassandra har IGEN sår på mange af fingrene, og da vi var til lægen i dag, sagde han børnesår, så nu IGEN skal hun være hjemme grundet sit eksem. Godt Jacob ikke har et job lige nu...Eksemen på hånden kom onsdag og torsdag begyndte der er komme sår på, ret hurtigt.

Min skønne datter retter på sin mor, ret FRÆKT. Vi var i bussen den ene dag, og hun peger på barnevognen(klistermærke) jeg sagde: "barnevogn" og pegede derefter på vores tvilling klapvogn og sagde barnevogn. Cassandra kom lige så kæk: "nej klapvogn."

Hun er i sit es lige for tiden, for den anden dag sad hun med hånden op til øreret og "snakkede" i telefon, da jeg så spurgte hende hvem hun snakkede med, tog hun hånden ned og sagde HÅND, som om jeg var helt forkert på den og at man ikke kan snakke i telefon når det er ens hånd.

Jeg har fået læst lidt herinde men ikke meget. Så undskyld til alle dem hvis indlæg jeg ikke har fået læst eller svaret på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

TbCp

Ja det kan være rigtig hårdt at komme på arbejde efter barsel!!! Så det er helt forståeligt at du ikke har så meget overskud til at være herinde....

Hvor er det da træls med Cassandras eksem

Anmeld

22. marts 2011

Vingummien

lion skriver:

Nej hvor er det bare hårdt at begynde arbejde igen. Jeg er død træt hver dag jeg kommer hjem, så de sidste mange dage har jeg gået i sengen lige efter børnene kl. 20 og sov kort tid efter.

Det går ok på arbejdet, jeg skal lige ind i nogen rutiner igen. En rutine der er ret sjov i Netto er de sender mails til folk om vigtige ting og andre nyttige ting, det har de så også gjort til mig, igennem hele min barsel. Så da jeg endelig fik tjekket mail havde jeg 2134 stk. nogen helt tilbage fra nov 2009.  

Ungerne vokser og er skønne og skøre.

Cassandra har IGEN sår på mange af fingrene, og da vi var til lægen i dag, sagde han børnesår, så nu IGEN skal hun være hjemme grundet sit eksem. Godt Jacob ikke har et job lige nu...Eksemen på hånden kom onsdag og torsdag begyndte der er komme sår på, ret hurtigt.

Min skønne datter retter på sin mor, ret FRÆKT. Vi var i bussen den ene dag, og hun peger på barnevognen(klistermærke) jeg sagde: "barnevogn" og pegede derefter på vores tvilling klapvogn og sagde barnevogn. Cassandra kom lige så kæk: "nej klapvogn."

Hun er i sit es lige for tiden, for den anden dag sad hun med hånden op til øreret og "snakkede" i telefon, da jeg så spurgte hende hvem hun snakkede med, tog hun hånden ned og sagde HÅND, som om jeg var helt forkert på den og at man ikke kan snakke i telefon når det er ens hånd.

Jeg har fået læst lidt herinde men ikke meget. Så undskyld til alle dem hvis indlæg jeg ikke har fået læst eller svaret på.

Hehe hvor er hun dejlig Godt hun er klar over hvad der er rigtige ord og ikke

Kan godt forstille mig det er hårdt med arbejde, jeg er også spændt på år jeg skal i praktik 37 timer om ugen

Har i prævet ceridal til hendes fingre?

Anmeld

22. marts 2011

h_bernie

Øv hvor surt med eksem. Er så irriterende at holde dem hjemme, da de jo er friske.

Hvor er børn bare skønne. Elsker sådan nogle gode kommentarer

Anmeld

22. marts 2011

anna-jonas

Ja, det er super hårdt at komme igang igen...............men nu kommer  foråret og solen, så hjælper det lidt på energien.

Sikke en lille madamme du har Helene, hva'??

Anmeld

22. marts 2011

Skouboe

Skønne pige... og æv med eksemen.

Anmeld

23. marts 2011

Ida.

Der er ikke noget at sige til, at du er smadret - gu' er det hårdt at starte op på hverdagen! Og hvor er det synd for Cassandra med den eksem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.