Nej hvor er det bare hårdt at begynde arbejde igen. Jeg er død træt hver dag jeg kommer hjem, så de sidste mange dage har jeg gået i sengen lige efter børnene kl. 20 og sov kort tid efter.
Det går ok på arbejdet, jeg skal lige ind i nogen rutiner igen. En rutine der er ret sjov i Netto er de sender mails til folk om vigtige ting og andre nyttige ting, det har de så også gjort til mig, igennem hele min barsel. Så da jeg endelig fik tjekket mail havde jeg 2134 stk. nogen helt tilbage fra nov 2009.
Ungerne vokser og er skønne og skøre.
Cassandra har IGEN sår på mange af fingrene, og da vi var til lægen i dag, sagde han børnesår, så nu IGEN skal hun være hjemme grundet sit eksem. Godt Jacob ikke har et job lige nu...Eksemen på hånden kom onsdag og torsdag begyndte der er komme sår på, ret hurtigt.
Min skønne datter retter på sin mor, ret FRÆKT. Vi var i bussen den ene dag, og hun peger på barnevognen(klistermærke) jeg sagde: "barnevogn" og pegede derefter på vores tvilling klapvogn og sagde barnevogn. Cassandra kom lige så kæk: "nej klapvogn."
Hun er i sit es lige for tiden, for den anden dag sad hun med hånden op til øreret og "snakkede" i telefon, da jeg så spurgte hende hvem hun snakkede med, tog hun hånden ned og sagde HÅND, som om jeg var helt forkert på den og at man ikke kan snakke i telefon når det er ens hånd.
Jeg har fået læst lidt herinde men ikke meget. Så undskyld til alle dem hvis indlæg jeg ikke har fået læst eller svaret på.
Anmeld