Eksperthjælp: Sweet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Trine Hostrup Dahl

"Sweet"

hej trine...

jeg har lige mistet for 6 gang i dag. Alle gangene har dog været i starten af graviditeten lige fra uge 6-9. jeg syntes både at det er pisse hårdt at miste så mange gange men på den anden side har jeg heller ikke hverken lyst til at holde pause på babyprojekt eller at opgive at prøve at få børn.. har virkelig svært ved at vudrer om jeg vil få det værre af prøve og ligge babyprojekt på hylden lidt eller om det vil blive værre af at risikere at miste igen... selvom jeg ikke ønsker at tænke sådan så hader jeg min krop for det den byder mig gang på gang... det skal lige siges at jeg lige har fået konstateret tarmsygdommen chrons og er lige påbegyndt behandlig af medicim da jeg fandt ud af jeg var gravid og den sygdom godt kan være skyld i at jeg har tabt, men det er ikke sikkert at det netop er den...

har du et godt råd til hvordan jeg skal prøve og finde ud af hvad jeg skal vælge??

Trines svar

Kære Sweet!

Jeg synes, du skal bede om at få en samtale med din læge og i samråd med ham/ hende afklare, hvad der er forsvarligt for dig at gøre. Måske du skal bede om at få forklaret, hvad der sker med din krop, når du abortere.

Jeg ved ikke om du skal holde pause  - det mener jeg helt klart at du skal tale med din læge om, da det handler om noget ekspertviden, som jeg ikke ved noget om, og derfor nødig vil råde dig i forbindelse med.

Kh Trine

Trine tilbyder individuel terapi, parterapi - sorgbearbejdelse. Supervision samt coaching.

Se Trines hjemmeside: TrineDahl.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.