Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: er det en nederdel som overals i cowboy stof? og er den lille kjole med det sorte bånd solgt?
er det en nederdel som overals i cowboy stof? og er den lille kjole med det sorte bånd solgt?
ja det er en spencer eller hvad man kalder den hehe og den er i L
Hmm hvad billede nummer er det den sorte er på ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Så napper jeg den
Så napper jeg den
super
Linda83 skriver: ja det er en spencer eller hvad man kalder den hehe og den er i L Hmm hvad billede nummer er det den sorte er på ?
billede 6 hvad skal du have for den spencer eller hvad den hedder, cowboy overalen hehe
Chalala85 skriver: billede 6 hvad skal du have for den spencer eller hvad den hedder, cowboy overalen hehe
Cowboy "sagen" kan du få med for 50 kr
Der mangler de der spænder til ( Kan godt købe dem, hvis det du betaler dem )
Linda83 skriver: Cowboy "sagen" kan du få med for 50 kr Der mangler de der spænder til ( Kan godt købe dem, hvis det du betaler dem )
Chalala85 skriver: er det lige til at sætte på?
er det lige til at sætte på?
ja det er de , men skal ikke sy dem eller noget
Linda83 skriver: ja det er de , men skal ikke sy dem eller noget
så vil jeg gerne have den med, skal nok betale for de knapper eller hvad det er havde du solgt billede 6?
Linda83 skriver: Skriv for str og pris
Skriv for str og pris
pris og str på billede
Chalala85 skriver: så vil jeg gerne have den med, skal nok betale for de knapper eller hvad det er havde du solgt billede 6?
okay... billede 6 er vi enig om at det er den hvide og lilla med blomster på? den har jeg endnu det er str M/L
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128