Tøj på ud at sove ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Jyden

Hvor meget tøj har jeres små på ud at sove.

Min datter på 5½ mdr ligger i en voksipose (kopi). Hidtil har hun haft en tynd bomuldsstrikketøj og en hue (hjelm) på  ud over sit almindelige tøj. Skal siges, at hun altid kun har ét lag tøj på, at hun er en varm pige.

De sidste dage har hun været helt svedt, når hun vågner efter en lur. Nu har jeg så i dag ikke givet hende huen på. Men jeg synes bare ikke det er ret meget tøj. Overvejer om jeg skal droppe voksien allerede her midt i marts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Bare mig..

Jyden skriver:

Hvor meget tøj har jeres små på ud at sove.

Min datter på 5½ mdr ligger i en voksipose (kopi). Hidtil har hun haft en tynd bomuldsstrikketøj og en hue (hjelm) på  ud over sit almindelige tøj. Skal siges, at hun altid kun har ét lag tøj på, at hun er en varm pige.

De sidste dage har hun været helt svedt, når hun vågner efter en lur. Nu har jeg så i dag ikke givet hende huen på. Men jeg synes bare ikke det er ret meget tøj. Overvejer om jeg skal droppe voksien allerede her midt i marts.

Hej..

Nu er min godt nok 10 mdr. men jeg har droppet sleepy posen (staves) så nu har hun sin dyne.. Det er en juniordyne, så den er jo lidt større.. Og så har hun idag en jakke på hvor der er en hue på, men alligevel er hun meget svedig når hun vågner..Men mindre synes jeg altså ikke hun skal have på.. Og så går jeg ud og vender dynen nogen gange for at dynen ikke bliver for varm, og ellers lægger jeg den løst på hende..

Men hvis hun var de der knap 6 mdr som din, så havde jeg nok også taget en jakke, hendes dyne og evt et lille tæppe ovenover.. Ligger hun i barnevogn? For den er i sig selv varm, og det er begrænset hvor meget blæst der kommer derind, hvis  du har fluenet på og den står så det ikke kommer ind..

Håber ikke det blev alt for rodet :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.