At dele værelse med sin søster/bror...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Anonym trådstarter

Min mand og jeg er blevet enige om at vi selvfølgelig skal have nr. 3

Pt. har vi en på 6 og 1 år, og det er meningen at nummer 3 skal ankomme når hende på 1 år er 2½ år.

Dog har vi ikke et værelse ekstra, så vores tanke er at de to yngste kommer til at dele værelse sammen.

Hvad er jeres erfaringer med dette?

Skriver som anonym da nogle ikke skal vide at vi planlægger nr. 3.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Kan det virkelig passe at alle børn er så priviligerede at de har EGET værelse??

Anmeld

22. marts 2011

LBK

Anonym skriver:

Kan det virkelig passe at alle børn er så priviligerede at de har EGET værelse??

Jeg personligt har ingen erfaringer med det, men har en søster der har. Det fungerer rigtig godt for begge piger.

Problemet opstår når den store vil have FRED, som hun selv siger, og ikke kan få "helle" på sit værelse for der er lillesøster selvfølgelig velkommen

Anmeld

22. marts 2011

JulieE

Mine to skønne unger deler værelse.

De er nu 7 år og 4 år og er faktisk stadig rigtig glade for at dele værelse. De hygger sig rigtig meget med hinanden. de har delt værelse fra de var hhv 3½ og 1 år. Den gang satte vi sengen i hver deres ende af deres lille værelse, så de ikke kunne ligge og forstyrre hinanden.

Idag har vi indrettet det sådan at storebror har en halvhøj seng og lillesøster seng står med fodenden inde under den høje seng. på den måde får de begge lidt privatliv

Anmeld

22. marts 2011

dorthemus

JulieE skriver:

Mine to skønne unger deler værelse.

De er nu 7 år og 4 år og er faktisk stadig rigtig glade for at dele værelse. De hygger sig rigtig meget med hinanden. de har delt værelse fra de var hhv 3½ og 1 år. Den gang satte vi sengen i hver deres ende af deres lille værelse, så de ikke kunne ligge og forstyrre hinanden.

Idag har vi indrettet det sådan at storebror har en halvhøj seng og lillesøster seng står med fodenden inde under den høje seng. på den måde får de begge lidt privatliv

Du har bare sådan nogle dejlige børn

Anmeld

22. marts 2011

JulieE

Du har bare sådan nogle dejlige børn

Tak, søde Dorthe -Kan jo kun sige det samme om Runa!!!

Anmeld

22. marts 2011

MigSS

Ved ikk om det en hjælp, da mine brødre har 3 værelser at befnde sig i, men de har sovet sammen siden de var helt små, de nu 11 og 13 - og sover stadig sammen om natten, af egen vilje,. problemet ville no være hvis det var en helt nyfødt, som skal op flere gange om natten..

Men lige så snart den yngste sover en hel nat, burde det langt fra blive et problem, tvært imod, de får kun glæde af det..

Anmeld

22. marts 2011

dorthemus

JulieE skriver:

Tak, søde Dorthe -Kan jo kun sige det samme om Runa!!!

Anmeld

22. marts 2011

3rollinger

Anonym skriver:

Min mand og jeg er blevet enige om at vi selvfølgelig skal have nr. 3

Pt. har vi en på 6 og 1 år, og det er meningen at nummer 3 skal ankomme når hende på 1 år er 2½ år.

Dog har vi ikke et værelse ekstra, så vores tanke er at de to yngste kommer til at dele værelse sammen.

Hvad er jeres erfaringer med dette?

Skriver som anonym da nogle ikke skal vide at vi planlægger nr. 3.

Jeg har ikke en lang erfaring da min den mindste stadig kun er 15 mdr, men jeg har ogsaa 3 boern og to vaerelser, og her deler den store og den mindste, de er hhv 6 og 1 aar.

Den store er meget stolt af at dele vaerelser med lillesoester, saa ingen problem der. Og naar soester graeder om natten hoerer hun ikke det mindste. Det goer den mellemste heller ikke. Han ligger godt nok paa sit eget vaerelser men vores lejlighed er ret lydt.

Ihvertfald naar de er smaa ser jeg kun fordele ved at dele vaerelse. Naar de bliver aeldre er det maaske anderledes og jeg haaber at jeg til den tid kan tilbyde dem et vaerelse hver.

Anmeld

22. marts 2011

susser83

Mine 3 unger deler værelse de to store er 4 år og den mindste er 1 år, det går strålende der har aldrig været nogle problemer, de hygger sig rigtig meget.

Knus Sus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.