Syg mand og kun 3 uger til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

deline

Hej Tøser

Skal bare lige af med lidt galde....... Min søde dejlige mand er gået hen og blevet syg med sin ryg har været undervejs i nogle uger men nu kan han ikke engang komme ud af sengen og faldt om på gulvet i går nat så jeg med min store mave (3 uger til termin) med møje og besvær måtte hjælpe ham op og både lægen og hospitalet er sg... ik til meget hjælp de siger bare han skal ligge og spise piller, men hvad hjælper det hvis jeg lige pludselig går i fødsel og han overhovedet ikke kan røre sig. Han har dog en tid på hospitalet den 5 april men fedt hvis det er mig der skal lege tjener og give ham tøj på i stedet for at det var ham der kunne hjælpe mig med at få slappet af den sidste tid..... Øv Øv og atter øv   

Håber i alle nyder det dejlige solskin og kan få al den hjælp i har brug for

En lidt fortvivlet Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Stine Raaholt

øv, øv, hvor irriterende...

håber på hurtig bedring, masser af forårsvejr, og så måske at du går en lille-smule over tid så er der mere tid til at komme sig så han kan aflaste, når baby kommer...

og du må gerne brokke dig - det er heeelt i orden - kan SÅ godt forstå dig...

kram Stine

Anmeld

23. marts 2011

moars

ja læs endelig af her kan godt forstå du synes det ikke lige er det mest hensigtsmæssige der kunne ske nu her...

og ja her nydes solen i fude drag....man bliver altså bare et andet menneske når der er lyd og solskin og lys og ja....mere lys!!

Anmeld

26. marts 2011

deline

Dejligt lige at komme af med lidt og at der er nogle der gider høre tusind tak tøser i er virkelig guld værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.