hjælp! såh forvirret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg stater med og gå 11 dage over så kommer det meget meget lidt blod og tror min mens er kommet men nej jeg pjeler og styrtbløde , tager jeg en tampong på kommer der lidt blod på og sådan noget brunt noget men tørre jeg mig er der intet.! har lige vært ved lægen og den siger også negativ jeg er så forvirret? er der nogen der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

jeg stater med og gå 11 dage over så kommer det meget meget lidt blod og tror min mens er kommet men nej jeg pjeler og styrtbløde , tager jeg en tampong på kommer der lidt blod på og sådan noget brunt noget men tørre jeg mig er der intet.! har lige vært ved lægen og den siger også negativ jeg er så forvirret? er der nogen der har prøvet det?

min viste negativ 3 uger i træk da jeg var gravid med mine tvillinger - lægen var helt uforstående at den bare ikke ville vise positiv selvom jeg havde 6 hjemmeteste med der viste knaldpositiv.

prøv en hjemmetest ellers må du vente lidt endnu og se om der ikke kommer en streg

fingre

Anmeld

23. marts 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Der er mange der bløder lidt når ægget sætter sig i livmoderen... Så jeg ville også prøve en hjemme test og så have toldmodighed.

Kroppen kan snyde meget hvis man virkelig ønsker at være gravid.

Men held og lykke...

Anmeld

23. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nogle kvinder udvikler meget langsomt Hcg..så prøv at teste over nogle dage, selv..og hvis der så ikke er sket noget om en 14 dages tid...så gå til lægen igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.