Mini A Ture anorak:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.262 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Klumpe-dumpe

Er der en af de damer, der har en sådan til at lægge som de vil sælge til dronningen?

Nu kender jeg ikke lige str. i det mærke, men det skal nok være en str. 92. Farven er ikke så vigtig. Det er mere prisen jeg kikker til ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

sarahb

den er såååååå fed...
Har lige fået en til isaac af min mor i mørkeblå...
Og havde den til isaac sidste år i lyseblå, men tabte den i netto, og så blev den taget derfra af en af de ansatte.
Det er de bedste jakker...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

den er såååååå fed...
Har lige fået en til isaac af min mor i mørkeblå...
Og havde den til isaac sidste år i lyseblå, men tabte den i netto, og så blev den taget derfra af en af de ansatte.
Det er de bedste jakker...

Ja jeg synes nemlig også de er rigtig flotte... Men har ikke råd til at give 699,-

Er det den med lynlås i rygge Isaac har? og hvordan er de sådan str. mæssigt?

Anmeld

22. marts 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Ja jeg synes nemlig også de er rigtig flotte... Men har ikke råd til at give 699,-

Er det den med lynlås i rygge Isaac har? og hvordan er de sådan str. mæssigt?

de er møg dyre, det er også bedsten der har sponsoreret begge 2...
Jamen den på billedet er en 2 år/92 og der er lynlås bagi. Men dem over 2 år er med lynlås i siden.. Det er den mørkeblå som vi har nu her.
Synes de er meget almindelige i str.
Isaac er 1 år og 7 mdr da han havde den lyseblå på på billedet.. Og den er smøget op på ærmerne ..

Anmeld

22. marts 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

de er møg dyre, det er også bedsten der har sponsoreret begge 2...
Jamen den på billedet er en 2 år/92 og der er lynlås bagi. Men dem over 2 år er med lynlås i siden.. Det er den mørkeblå som vi har nu her.
Synes de er meget almindelige i str.
Isaac er 1 år og 7 mdr da han havde den lyseblå på på billedet.. Og den er smøget op på ærmerne ..

Nuurh så er det derfor de kaldte den med lynlås i ryggen en baby model....

Så det er ikke helt forkert når jeg tænker Malucca i 92? Hun er jo hun jo lille.

Har budt på en på TS, men den er med lyseblå for... hmmm  Synes den støvgrønne m. lyserød for er så fiiiiiin. (men ikke til ny pris;)

Anmeld

22. marts 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Nuurh så er det derfor de kaldte den med lynlås i ryggen en baby model....

Så det er ikke helt forkert når jeg tænker Malucca i 92? Hun er jo hun jo lille.

Har budt på en på TS, men den er med lyseblå for... hmmm  Synes den støvgrønne m. lyserød for er så fiiiiiin. (men ikke til ny pris

ja det nye farver er fantastiske, og det er en jakke man bare bliver så glad for..

Anmeld

22. marts 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

ja det nye farver er fantastiske, og det er en jakke man bare bliver så glad for..

Ny farve.... jeg troede det var en gammel farve/model da jeg så den på TS....

Anmeld

22. marts 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Ny farve.... jeg troede det var en gammel farve/model da jeg så den på TS....

jeg mente de her nye farver..
Den lyserøde og den støvet lilla
http://www.prinsessebutikken.dk/group.asp?group=97 4

Anmeld

22. marts 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

jeg mente de her nye farver..
Den lyserøde og den støvet lilla
http://www.prinsessebutikken.dk/group.asp?group=97 4

Nååh hihi...

Jo de er skam fine, men jeg er sååååå træt af lyserød og Lilla til Malucca, 80% af hendes tøj er lyserød, fordi hun stadig er babytøj (bukser str. 74-80 og bluser 86) hendes flyverdragte + 2 vinterjakker, hue og støvler er lilla.... Så nu trænger jeg bare til at se andre farver på barnet....

Anmeld

22. marts 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Nååh hihi...

Jo de er skam fine, men jeg er sååååå træt af lyserød og Lilla til Malucca, 80% af hendes tøj er lyserød, fordi hun stadig er babytøj (bukser str. 74-80 og bluser 86) hendes flyverdragte + 2 vinterjakker, hue og støvler er lilla.... Så nu trænger jeg bare til at se andre farver på barnet....

ja det kan jeg godt forstå... det ka os hurtigt blive for meget... håber du får dig en den brune er også lækker, den har jeg til jonas til næste sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.