Kom nu mens!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Håber ikke at det gør noget at jeg deler mine frustrationer med jer.

Havde test dag igår, men prøvede at teste i fredags og den var bragende negativ. Jeg tror ikke at jeg er gravid, da jeg INGEN symptomer har, hverken prikken, stikken, murren i maven eller ømme bryster.

Hader, at min mens er urelmæssig, det er dog ikke meget, kun et par dage, men det der er træls er, at jeg heller ingen menssmerter har. Kom numens, så vi kan fortsætte projekt baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Ellim

Det er PRÆCIS det sammen med mig.. Vi har været igang nu 5 mdr og to af månederne er jeg gået over en uge over tid... Min mens er SÅ ureglmæssig.. Så irriterende..!!!

Ja mens skal bare komme så man kan kommer videre i projektet..

(Skulle faktisk have haft men for to dage siden, men den er heller ikke kommet, og ja, jeg ved bare at jeg ikke er gravid... Så jeg venter også bare... arhhh)

Anmeld

22. marts 2011

Lotus86

Anonym skriver:

Hej piger.

Håber ikke at det gør noget at jeg deler mine frustrationer med jer.

Havde test dag igår, men prøvede at teste i fredags og den var bragende negativ. Jeg tror ikke at jeg er gravid, da jeg INGEN symptomer har, hverken prikken, stikken, murren i maven eller ømme bryster.

Hader, at min mens er urelmæssig, det er dog ikke meget, kun et par dage, men det der er træls er, at jeg heller ingen menssmerter har. Kom numens, så vi kan fortsætte projekt baby

Har du pørvet at teste i dag? Det kan jo godt være selvom du ingen symptomer har, havde jeg heller ikke selv, og hvis den skulle være negativ, så kan det godt være med til at lokke mens frem, da hjernen ligesom bliver mere klar over, at det desværre heller ikke var denne gang. Krydser fingre for at du snart står med to fine streger

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

Det er PRÆCIS det sammen med mig.. Vi har været igang nu 5 mdr og to af månederne er jeg gået over en uge over tid... Min mens er SÅ ureglmæssig.. Så irriterende..!!!

Ja mens skal bare komme så man kan kommer videre i projektet..

(Skulle faktisk have haft men for to dage siden, men den er heller ikke kommet, og ja, jeg ved bare at jeg ikke er gravid... Så jeg venter også bare... arhhh)

Ja, det er møg træls.

Jeg kunne måske forstå, at den var "forsinket" hvis det var fordi, at jeg gik og tænkte på PB, men det gør jeg ikke en gang, tænker faktisk ikke ret meget ovet det

Anmeld

22. marts 2011

Ellim

Anonym skriver:

Ja, det er møg træls.

Jeg kunne måske forstå, at den var "forsinket" hvis det var fordi, at jeg gik og tænkte på PB, men det gør jeg ikke en gang, tænker faktisk ikke ret meget ovet det

Jamen det samme her.. Jeg lever nemlig også bare livet som normalt og tænker heller ikke rigtigt over projektet.. Lige for tiden er det fx en skriftlig opgave der fylder mest.. og sådan er det lidt hele tiden... DUMME UREGLMÆSSIGE MENS!!!

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Har du pørvet at teste i dag? Det kan jo godt være selvom du ingen symptomer har, havde jeg heller ikke selv, og hvis den skulle være negativ, så kan det godt være med til at lokke mens frem, da hjernen ligesom bliver mere klar over, at det desværre heller ikke var denne gang. Krydser fingre for at du snart står med to fine streger

Tanken om at teste igen har strejfet mig, men vil lige give min mens en chance for at komme, for den plejer kun at være urelmæssig med et par dage. Men tester fredag, hvis den stadig ikke er dukket op.

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

Jamen det samme her.. Jeg lever nemlig også bare livet som normalt og tænker heller ikke rigtigt over projektet.. Lige for tiden er det fx en skriftlig opgave der fylder mest.. og sådan er det lidt hele tiden... DUMME UREGLMÆSSIGE MENS!!!

Ja, kune man da bare gøre noget, om ikke andet, så bare så mens blev reglmæssig. Men tror ikke at der er andet for end at væbne sig medtålmodighed, selvom at det er s.... svært, når den urelmæssige mens ligesom sætter det hele på stanbye

KOM NU MENS, SÅ PB KAN FORTSÆTTE

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

SÅ KOM MENS!!!!!

Så må det også gerne være den sidste  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.