Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver:SKØNT...Her er vi også syge, eller Isaac og jeg er.. Så det er bare noget med at komme igennem dagen syg med 2 børnindtil manden er hjemme
Ja det er et skønt vejr!!! Vi haar været ude hele formiddagen SÅ dejligt...
Rigtig god bedring med Tjalfe!
god bedring med Tjalfe!! og jaaaaaa!!! det har været så dejligt idag
TbCp skriver: Ja det er et skønt vejr!!! Vi haar været ude hele formiddagen SÅ dejligt... Rigtig god bedring med Tjalfe!
Takker! Ja tror at det er fint igen, da han rendte rundt og råbte "Jeg vil ikke puuuusles! Det bestemmer drillenissen!" her ved aftentide LOL
Men holder ham hjemme igen i morgen - det siger renderne under øjnene Men i morgen er det farens tur
God bedring med ham.Herhjemme har silja 39,5 i feber og hun har skreget stort set siden kl 6 imorges... Og manden kommer først sent hjem, så der er desværre ingen aflastning nogen steder...
Åh nej! Hvor forfærdeligt! Høj feber er bare det værste! Jeg har ikke prøvet det så mange gange så bliver lidt nervøs hver gang, men Tjalfe havde også feberkrampe de to gange ud af tre gange han har haft høj feber indtil nu.
Håber du får aflastning her til aften! God bedring med den bette!
Tjuhl skriver: god bedring med Tjalfe!! og jaaaaaa!!! det har været så dejligt idag
Tak og ja superskønt! Vi tog en pause på 15min i gården med krokus-kig og gynger i solen! Lige til at holde ud når det nu skal være at man er hjemme med sløj søn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128