Sooommmer - sommer og sol!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

<3

Er hjemme med sløj Tjalfe - kastede op i nat og har røde kinder men ingen feber eller andre symptomer = sløj, ved ikke hvad jeg ellers skal kalde det - og kiggede lige ud af vinduet og nøj!

18gr i solen!!!

Glædelig forårsdag til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

sarahb

SKØNT...

Her er vi også syge, eller Isaac og jeg er.. Så det er bare noget med at komme igennem dagen syg med 2 børnindtil manden er hjemme

Anmeld

22. marts 2011

<3

sarahb skriver:

SKØNT...

Her er vi også syge, eller Isaac og jeg er.. Så det er bare noget med at komme igennem dagen syg med 2 børnindtil manden er hjemme

Øj det lyder ikke sjovt håber han snart kommer hjem og i bliver raske! Her er Tjalfe fin, fint humør, ingen sygdomstegn eller lyde, undtagen let tynd mave i går og en gang opkast i nat. Meget mystisk omgang men tror at det er det God bedring til jer og husk at kig ud af vinduet

Anmeld

22. marts 2011

TbCp

Ja det er et skønt vejr!!! Vi haar været ude hele formiddagen SÅ dejligt...

Rigtig god bedring med Tjalfe!

Anmeld

22. marts 2011

Skouboe

God bedring med ham.Herhjemme har silja 39,5 i feber og hun har skreget stort set siden kl 6 imorges... Og manden kommer først sent hjem, så der er desværre ingen aflastning nogen steder...

Anmeld

22. marts 2011

oo

god bedring med Tjalfe!! og jaaaaaa!!! det har været så dejligt idag

Anmeld

22. marts 2011

<3

TbCp skriver:

Ja det er et skønt vejr!!! Vi haar været ude hele formiddagen SÅ dejligt...

Rigtig god bedring med Tjalfe!

Takker! Ja tror at det er fint igen, da han rendte rundt og råbte "Jeg vil ikke puuuusles! Det bestemmer drillenissen!" her ved aftentide LOL

Men holder ham hjemme igen i morgen - det siger renderne under øjnene Men i morgen er det farens tur

Anmeld

22. marts 2011

<3

God bedring med ham.Herhjemme har silja 39,5 i feber og hun har skreget stort set siden kl 6 imorges... Og manden kommer først sent hjem, så der er desværre ingen aflastning nogen steder...

Åh nej! Hvor forfærdeligt! Høj feber er bare det værste! Jeg har ikke prøvet det så mange gange så bliver lidt nervøs hver gang, men Tjalfe havde også feberkrampe de to gange ud af tre gange han har haft høj feber indtil nu.

Håber du får aflastning her til aften! God bedring med den bette!

Anmeld

22. marts 2011

<3

Tjuhl skriver:

god bedring med Tjalfe!! og jaaaaaa!!! det har været så dejligt idag

Tak og ja superskønt! Vi tog en pause på 15min i gården med krokus-kig og gynger i solen! Lige til at holde ud når det nu skal være at man er hjemme med sløj søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.