Blødning uden for menstruationsperioden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

N1

Godmorgen piger 

Min sidste menstruation sluttede fredag i sidste uge, men igår var der lidt blod på papiret da jeg tørte mig  

Om aftenen da vi sexede kom der også lidt blod (ikke meget så der var behov for hverken bind eller tampon)

Men hvad kan denne blødning skyldes? Siden min menstruation stoppede i fredags, er det første gang igår vi har haft sex, så det kan da ikke være en graviditet - kan det?

(tog en graviditetstest én dag før forventet mens, og den var negativ - efterfølgende kom mens)

Hjælp piger  er forvirret.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

afrobabies

NO skriver:

Godmorgen piger 

Min sidste menstruation sluttede fredag i sidste uge, men igår var der lidt blod på papiret da jeg tørte mig  

Om aftenen da vi sexede kom der også lidt blod (ikke meget så der var behov for hverken bind eller tampon)

Men hvad kan denne blødning skyldes? Siden min menstruation stoppede i fredags, er det første gang igår vi har haft sex, så det kan da ikke være en graviditet - kan det?

(tog en graviditetstest én dag før forventet mens, og den var negativ - efterfølgende kom mens)

Hjælp piger  er forvirret.. 

Det lyder godt nok lidt underligt, men nej, jeg synes da heller ikke at det kan være graviditet, men det kan måske være ægløsning, det kan man vist godt bløde lidt ved, selvom det ikke er tit man ser det.

Anmeld

22. marts 2011

smlmea

Pletblødninger kommer jo af mange forskellige ting,men min første tanke er ÆL.

Nogen har jo en meget kort cyklus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.