Jah nogen af jer har vel læst mine tråde om at jeg døjer lidt med ryggen. Og jeg var i fredags til Kiropraktor for at få kigget på det det og fik en behandling for det..
Da jeg kom hjem kom jeg til at snakke med en veninde og hun sagde at man som Gravid ikke skal lade sig behandle for rygproblemer hos en kiroprakter, fordi man jo i forvejen har lige "løse" led og det, og at man kan risikere at det ikke hjælper alligevel.
Nu skriver jeg så igen fordi jeg døjer stadig med ryggen og jeg skal i morgen snakke med min læge om at få en henvisning til Fys hvor jeg har mulighed for at få noget akupuntur behandling.
Men mit sprøgsmål er bare om det er noget som ville hjæpe lige så hurtigt som hvis man kunne gå til kiropraktor?
For som det er nu kan jeg ikke arbejde pga smerterne jeg har i ryggen, jeg kan ikke holde fokus på jobbet og jeg sover dårligt om natten hvor jeg vågner flere gange pga smerter i ryggen og at jeg lige få et ordenlig jag op igennem ryggen.
Jeg er lidt "bekymret" for om jeg skal have en sygmelding. Jeg er selv både lidt "for" og "imod" en sygmeldig. jeg er "for" fordi jeg kan jo alligevel ikke arbejde når jeg har så ondt. jeg er "imod" fordi jeg ved ikke hva pokker jeg skulle give mig til hvis jeg skal gå hjemme.. :s ved godt det er en lidt "lad" undskylding for hvorfor jeg ikke skal sygmeldes.
For hvis jeg bliver ved med at have ondt ville det jo nok være det bedste for mig..
Tja der er vel lidt to ting gemt i denne tråd.
Hvor hurtigt ville en akupuntur hjælpe på mine rygproblemer?
Bør jeg bede om en sygmelding hvis det bliver ved for længe??
Trine - uge 18+2
Anmeld