vælling og mme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Mor Christa

Må man gerne blande MME/MM med majsvælling eller hvordan fungerer det??
KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

afrobabies

MissChrista skriver:

Må man gerne blande MME/MM med majsvælling eller hvordan fungerer det??
KNUS

Mener ikke at det er godt at blande, hvorfor vil du blande det?

Anmeld

22. marts 2011

Mor Christa

victoria2008 skriver:

Mener ikke at det er godt at blande, hvorfor vil du blande det?

Jeg vil ikke blande det giver ikke engang min søn vælling endnu. Det var bare min mor der bestemt mente at man bare kunne blande det, og så måtte de godt få det før de der 6 mdr... Og jeg er næsten 100 % på man ikke skal blande det (; hehe så ville lige høre hvad I sagde

Anmeld

22. marts 2011

morethanperfect

MissChrista skriver:

Jeg vil ikke blande det giver ikke engang min søn vælling endnu. Det var bare min mor der bestemt mente at man bare kunne blande det, og så måtte de godt få det før de der 6 mdr... Og jeg er næsten 100 % på man ikke skal blande det (; hehe så ville lige høre hvad I sagde

Jeg gør det Men det er hjemmelavet vælling ..

Anmeld

22. marts 2011

Mor Christa

morethanperfect skriver:

Jeg gør det Men det er hjemmelavet vælling ..

Ja så er det nok lidt noget andet. Eller det ved jeg jo ikke men mener hvert fald om man kan blande MM eller MME med det der "pulver" majsvælling

Anmeld

22. marts 2011

afrobabies

MissChrista skriver:

Der står på pakkerne at de først må få det fra 6 måneder, men for et par år siden kunne man få det fra 4 måneder, men ikke mere, og hvis du skal give vælling, så kan du ligeså godt give det rent, uden modermælkserstatning i

Anmeld

22. marts 2011

kamtok

Hvis man selv laver vælling "fra bunden" skal der enten mm eller mme(pulver) i det, men hvis man bruger sådan en færdig købepakke skal man naturligvis følge dosering- og tilberedningsvejledningen på pakken (der er jo mælkepulver i den blanding).

Det er meget muligt at der står på pakkerne at det er fra 6 måneder, men hvis man laver det selv må de gerne få det fra de er 4 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.