Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Så er der opdateret...
Talbutikken: læste lige din note og dermed din profil.... sender de varmeste tanker - det må være en sindssyg svær tid med savn og nyt liv på en gang... kan slet ikke sætte mig ind i det, kan kun sende min medfølelse...
Kram Stine
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stine Raaholt skriver: Hej piger Så er der opdateret... Talbutikken: læste lige din note og dermed din profil.... sender de varmeste tanker - det må være en sindssyg svær tid med savn og nyt liv på en gang... kan slet ikke sætte mig ind i det, kan kun sende min medfølelse... Kram Stine
Takker mange gange.. Ja, det er utroligt hårdt, men samtidig har lillepigen bragt os glæde i den svære tid. Det er ikke noget jeg ville ønske for min værste fjende.
Så er listen langt om længe opdateret
Har ligget lidt brak i påsken, så jeg har ikke været så aktiv herinde...
kram Stine
Hej Stine!
Vi må også hellere få Villads på :-)
Født 20-04-11 kl 05.57 på Skejby
Mål 3900 gr og 53 cm
termin 16-04-11 (født 40+4)
Kathrine
Så er Kathrines Villads også på listen
Stort tillykke med ham
Så er listen opdateret, og nu virker links
har ikke alle fødselsberetninger på alle (faktisk er det kun Kathrines der er sat ind), send mig eventuelt en personlig mail med link, så sætter jeg det ind...
Så er listen opdateret med de to sidstankomne drenge i flokken
velkommen til I kære små
Mangler SimoneL og hendes pige ikke også at komme på listen ??
Så er listen opdateret med Simones Solveig, Mus84's Caroline og lnh89's Luna
Jeg mangler stadig lidt data på nogle af børnene, så hvis SimoneL og Mortil3dejligepiger, har lyst til at tilføje, så skriv bare til mig her...
kh Stine
Hej.
Vores oplysninger
Født: d. 23. maj
Termin d. 29. maj
uge 39+1
Sted: Esbjerg
Vægt: 3770 g
Længde: 55 cm
Navn: Hemmeligt indtil dåben
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128