Sædkvalitetstest...Hej alle.. Min kæreste og jeg er lige st

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Frk.Skruk

Hej alle..

Min kæreste og jeg er lige statet på PB

Min kæreste har taget 1 af de der hjemme sædkvalitets test, som man kan købe på nettet.. Er der nogen af jer som har erfaringer med dem?

Det er meningen at de skal blive blå, men da han tog dem blev de kun blå i kanten.. altså en mørkeblå cirkel, i stedet for en blå plet..

Vi gir det self tid til at blive gravide, men er bare nys på om nogen af jer har rfaringer med de der tests

god dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

NilleG

Frk.Skruk skriver:

Hej alle..

Min kæreste har taget 1 af de der hjemme sædkvalitets test, som man kan købe på nettet.. Er der nogen af jer som har erfaringer med dem?

Det er meningen at de skal blive blå, men da han tog dem blev de kun blå i kanten.. altså en mørkeblå cirkel, i stedet for en blå plet..

Vi gir det self tid til at blive gravide, men er bare nys på om nogen af jer har rfaringer med de der tests

god dag til alle

hvad er det for nogen dem vil jeg gerne høre mere om

Anmeld

22. marts 2011

Frk.Skruk

gå ind på www.billige-teste.dk

Der står de ude i menuen til venstre

Anmeld

23. marts 2011

nielsen80

Yes dem har jeg dårlig erfaring med. Vi tog en test i tidernes morgen, hvor den blå farve var meget lysblå, i.e. forringet sædkvalitet. Vi tog så kontakt til lægen, som tog en ordentlig sædprøve, som viste at min kærestes sæd var langt over gennemsnit....I forbindelse med vores behandlingsforløb, har han af gode grunde skulle aflevere mange prøver, og ikke en eneste er kommet tilbage med et svar, som ligger under det man skal - altid langt over. Så jeg ville ikke tro på resultatet overhovedet!

for du snart står med to streger.

Anmeld

23. marts 2011

Frk.Skruk

Okay, det er jeg glad for at høre

Det håber jeg også

Ha en dejlig dag

Anmeld

23. marts 2011

Line11

Frk.Skruk skriver:

Hej alle..

god dag til alle

Hejsa  

Dem har vi også prøvet for en del tid siden, og den blev slet ikke blå... kun meget meget lidt lyseblå, så ikke positiv. 

Og det viste sig desværre at være helt rigtigt - kæresten har stærkt nedsat sædkvalitet Men som nielsen80 skriver så er det virkelig ikke sikkert de viser rigtigt - jeg ville ønske vi var gået til læge dengang i stedet for, så vi kunne få et "rigtigt" svar. 

Hvis nedsat viser den jo heller ikke hvor meget nedsat... hvis kun lidt nedsat kan man jo med lidt held godt blive naturligt gravid alligevel  

Held og lykke og god dag til dig også 

Anmeld

23. marts 2011

Kruse90

Frk.Skruk skriver:

Hej alle..

god dag til alle

det har jeg desværre ikke

Men jeg vi råde jer til evt at betale for en sædprøve
kontakt egen læge.

Det er aldrig sjovt at skulle vente hvis man ved at der er noget galt, og kan blive hjulpet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.