Veninder fra København.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

katrineoerum

Hej.

Jeg er 28 og kommer fra Nørrebro. Jeg har to børn. en dreng på tre og en pige på et.  Jeg er den eneste af mine veninder der har børn. Det synes jeg efterhånden god kan være lidt kedligt da vi jo bruger vores weekender meget forskellige. Jeg er på legepladsen og de er i byen :-)

Der for søger jeg nogen nye spændende veninder med børn til weekend hygge både med børn og uden. Jeg arbejder somr evisor elev og læser HD om aftene. Jeg elsker at lave håndarbejde gå på cafe og lignene. Jeg går er meget uden med børnene i weekende, bla. svømmehal og diverse spændende legepladse både inde for og uden for.

Hvis der er nogen der har mod på at skrive sammen med mig så ville det være dejligt.

Hilsen Katrine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

nattergalen

Hej Katrine

Jeg har godt nok ikke børn, men er da frisk på nye venner

Er ikke typen der går i byen, så mine weekender går på biografture, cafe, hygge med manden el veninder

Er selv socialrådgiverstuderende, 26 år og bor i Tårnby.. 

Hvis du har lyst til at skrive så sender du bare en pb

Anmeld

21. marts 2011

LauraLW

Hej :-)

Jeg har også altid plads til flere venner i mit liv.

Jeg er 31 år og er lige blevet alene med Vilma der fylder 1 år om ca en uge. Til maj starter jeg arbejde på deltid.

Jeg bor på Østerbro og er ude hver dag med Vilma, men savner bestemt også nye ting at lave med hende.- og især i weekenderne som ellers kan være laaaaange.

Skriv endelig hvis det er :-)

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.