Så i det i nyhederne? Jeg er så bange for at det skal ramme mig. jeg er på kh da jeg har mange psykiske problemer og har engang prøvet lykkepiller da min psykiater mente at jeg havde OCD. Aldrig har jeg haft det så dårligt! Jeg kunne ikke mærke mig selv. Jeg kunne ikke rumme andre mennesker og slet ikke min kæreste. Han skulle overhovedet ikke røre mig eller give mig et kram! jeg var gal på mig selv hele tiden og gal på andre mennesker for de måtte da kunne se at jeg havde det skidt og så gale på mig selv igen for der var ingen grund til at blive gal på andre og så endnu mere gal på mig selv for jeg havde da lov til at blive gal når jeg havde det skidt. Og sådan kørte den igen og igen. Det var lykken siger jeg jer, da jeg trappede ud af dem for til sidst at stoppe. Godt nok kom alle mine bekrymringer og angst og tvangshandlinger og tanker tilbage men jeg kunne smile og være intim og kærlig igen og være en rar person igen. Nu er jeg så bange for at når jeg kommer til en ny psykiater ( Jeg står på venteliste) At han vil ha at jeg skal prve igen og det vil jeg ikke for det vil jo gå ud over min elskede kæreste og datter og så vil kommunen måske standse min kh. Jeg er så bange for hvad der skal sker. Undskyld at det blev så langt, men havde behov for at komme ud med det. Tak fordi du læste med
Anmeld