hvornår i vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

merle2010

min datter har været syg siden i onsdags med halsbetændelse, mellemørebetændelse og diare... hun har været på pencillin i 2 dage og er nu feberfri og nogenlunde frisk.. hvornår kan man sende hende i vuggestue igen???? skal man vente til hun er helt færdig med pencillinen eller kan hun godt komme i vuggestue torsdag eller fredag i denne her uge, hvis hun altså stadig er frisk og feberfri... er lidt i tvivl om hvornår man kan sende hende afsted igen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

pernille.23

når hun er feberfri og kan deltage i en vuggestuens aktiviteter.. du behøver ikk vente til hun er færdig med penicilin kuren.. men medarbejderne må ikk give hende penicillin... vi må i hvert fald ikk..

så når hendes almene tilstand er normal kan du sende hende afsted igen.. mvh en der arbejder i en vuggestue

Anmeld

21. marts 2011

sne190810

En hel feberfri dag hjemme, og så afsted.

Hellere være på den sikre side, både for din datter og de andre børn ovre i vuggestuen.

Anmeld

21. marts 2011

merle2010

pernille.23 skriver:

når hun er feberfri og kan deltage i en vuggestuens aktiviteter.. du behøver ikk vente til hun er færdig med penicilin kuren.. men medarbejderne må ikk give hende penicillin... vi må i hvert fald ikk..

så når hendes almene tilstand er normal kan du sende hende afsted igen.. mvh en der arbejder i en vuggestue

okay og tak jeg giver hende bare pencillin inden hun kommer afsted så... men venter lige en dag eller to mere inden hun kommer afsted..

Anmeld

21. marts 2011

Frøken Sørensen

En feberfri dag hjemme og så afsted  Men synes da du skal spørge i institutionen. I min søns institution siger de f.eks. at børnene skal have haft en normal afføring (efter diarre) inden de gerne vil se dem igen... Og et andet sted hvor min veninde har sin datter siger de 48 timer med normal mave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.