Hvor finder man billigt babytøj i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Kindfed

Jeg skal ud og købe stort ind imorgen, drengen er vokset ud af alt sit tøj. Er der mon nogle steder, jeg ikke kender kender endnu, som skal ses? Han er 9mdr.

Jeg plejer at kigge i Mødrehjælpen, den der børnegenbrugs nede ved Øst for Paradis, H&M og Name It, men der må da være flere steder, hvor det er til at betale sig fra? Jeg vil simpelthen ikke betale 160kr for en body, bare fordi der står Molo i nakken..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

2babygirls

Kindfed skriver:

Jeg skal ud og købe stort ind imorgen, drengen er vokset ud af alt sit tøj. Er der mon nogle steder, jeg ikke kender kender endnu, som skal ses? Han er 9mdr.

Jeg plejer at kigge i Mødrehjælpen, den der børnegenbrugs nede ved Øst for Paradis, H&M og Name It, men der må da være flere steder, hvor det er til at betale sig fra? Jeg vil simpelthen ikke betale 160kr for en body, bare fordi der står Molo i nakken..

Har du været i babyvest ??? ude ved bilka!!

Anmeld

21. marts 2011

Kindfed

Tina&Martin skriver:

Har du været i babyvest ??? ude ved bilka!!

Det er godt nok længe siden, jeg har været derude. Troede egentlig også, at de kun havde de lidt dyrere ting derude. Men så skal jeg da også derud - tak!

Anmeld

21. marts 2011

MissTooze

Jeg synes faktisk tit at de har nogle gode tilbud i kære børn, ønskebørn og babysam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.