Mødre med barn fra september 2010????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

sismofutten

Jeg ville da også lige melde mig ind her - fik nemlig min skønne prinsesse Isabella den 20. september :-)

Er jeg den eneste som synes det er begyndt at gå stærkt - hun ruller frem og tilbage, er begyndt at møve sig rundt om sig selv og baglæns, og så sidder hun næsten selv :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

MetteMTH

Jeg har Malou fra den 4 sep..

vi bor i Struer

Anmeld

29. marts 2011

Joko

jeg har lille Emma fra 27 september og bor lidt uden for Horsens.

Anmeld

29. marts 2011

kamillapetersen91

GitteC78 skriver:

Hej

Jeg blev mor til Daniel d 19 september 2010, han blev 6 mdr. i lørdags . Tiden flyver afsted. Han er min lille basse, som jeg ELSKER helt vildt.

Som overskriften lyder, tænkte jeg, at det kunne være hyggeligt, at finde andre mødre som også fik barn/børn i september sidste år. Vi kunne dele oplevelser med hinanden og måske mødes.

Jeg har Emma fra den 20 september og bor i Viborg

Anmeld

29. marts 2011

Puller

sismofutten skriver:

Jeg ville da også lige melde mig ind her - fik nemlig min skønne prinsesse Isabella den 20. september :-)

Er jeg den eneste som synes det er begyndt at gå stærkt - hun ruller frem og tilbage, er begyndt at møve sig rundt om sig selv og baglæns, og så sidder hun næsten selv :-)

Nej du er ikke den eneste som syntes det går stærkt. Syntes der sker så mange ting lige nu, både mptorisk og med hensyn til mad... Hvor er vores lille baby???

Anmeld

29. marts 2011

GitteC78

Hvor er det dejligt at der er så mange fra september. Det kunne da være hyggeligt måske at lave et eller andet sammen, har I lyst???

Anmeld

30. marts 2011

Solstrålen

Hmm Thomas er godt nok fra den 27. august men det er jo næsten i september

Har desuden Amalie der blir 4 den 7. april

Anmeld

30. marts 2011

LinLin

Jeg har Adam fra d. 9. september Er fra Aarhus

Anmeld

30. marts 2011

TineA

Hej Ja tiden flyver afsted! Jeg har selv William som er født 010910, men vi bor også i Kbh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.