Ja sådan nogle problemer har jeg så ikke...har så andre bekymringer 
Mad...pånær amning, har altid været en udfordring her i huset og det har været et langt sejt træk for, at nå hertil hvor vi er lige nu. Som tingene er, så er jeg glad og tilfreds over at min datter spiser og hun spiser udelukkende skemad...hun rører mad, men putter så godt som aldrig mad ind i munden med fingrene...og glem skeen/gaflen
Og så ligner hun én der skal til at røre en hundelort hvis jeg rækker hende noget 
Men hvor hun før spiste bittesmå måltider så spiser hun nu ret store måltider nu: øllebrød med frugtmos morgen, amning inden formiddagslur, varm mad til frokost, grød, fx havregrød til eftermiddagsmad, amning inden eftermiddagslur, aftensmad og frugtgrød til dessert og så amning inden godnat.
Runas vægt har nærmest stagneret de sidste tre måneder, så jeg håber virkelig, at hun har taget på når hun blir vejet her på torsdag 
Hun er SÅ selektiv med hvad hun spiser, så det har betydet at hun har fået frugtmos til stort set alt hun har fået. Desuden har hun haft rigtig svært ved at spise min mad, så derfor ahr hun fået færdigmad. Rigtig svært for mig, men hvad gør man ikke for at få tingene til at køre.
Nu får hun ikke længere frugtmos i alt og hun er langsomt og sikkert ved at acceptere min mad.
Uhh alle de bekymringer, altså!! 
Anmeld