Albertes dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.286 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

h_bernie

Så er vi endelig ovre Albertes dåb. Fik vidst stresset lidt meget op til dåben, da manden har dårlig ryg og ikke kunne hjælpe til. Men alt gik godt og fik rigtig mange gode gaver. Tjek lige hårbåndet på billedet. Det er altså et hårbånd og synes det var lidt sødt på, men en ældre dame i kirken troede det var et hoftebånd. Spurgte i hvert fald om min mand og jeg lige var blevet gift med den hårpynt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

TbCp

Tillykke med dåben Hvor er hun fin!

Haha god kommentar.... mon hun virkelig troede at det var sådan et bånd?

Anmeld

21. marts 2011

h_bernie

TbCp skriver:

Tillykke med dåben Hvor er hun fin!

Haha god kommentar.... mon hun virkelig troede at det var sådan et bånd?

mange tak  Jeg tror det faktisk, vi taler om en ret gammel dame. Men hun synes da i det mindste Alberte var yndig ha ha.

Anmeld

21. marts 2011

JustAnotherName

Tillykke med det lille dåbsbarn.  Hvor var hun fin!

Hahaha, fjollede gamle kone, at hun kunne tro, at I havde sat et strømpebånd om hovedet på hende...hahaha.

Anmeld

21. marts 2011

AnneBJ

Tillykke med dåbsbarnet - jeg synes det er sødt med hårbåndet til, men min farmor havde sikkert også syntes det lignede mere et strømpebånd Gamle koner - dem om det!

Anmeld

21. marts 2011

mama09

h_bernie skriver:

Så er vi endelig ovre Albertes dåb. Fik vidst stresset lidt meget op til dåben, da manden har dårlig ryg og ikke kunne hjælpe til. Men alt gik godt og fik rigtig mange gode gaver. Tjek lige hårbåndet på billedet. Det er altså et hårbånd og synes det var lidt sødt på, men en ældre dame i kirken troede det var et hoftebånd. Spurgte i hvert fald om min mand og jeg lige var blevet gift med den hårpynt

Tillykke

hehe sjovt manden troede det med hårpynten, hun er rigtig fin

Anmeld

21. marts 2011

h_bernie

JustAnotherName skriver:

Tillykke med det lille dåbsbarn.  Hvor var hun fin!

Hahaha, fjollede gamle kone, at hun kunne tro, at I havde sat et strømpebånd om hovedet på hende...hahaha.

Mange tak...ja det var lidt sjovt

Anmeld

21. marts 2011

h_bernie

Trinehw skriver:

Tillykke

hehe sjovt manden troede det med hårpynten, hun er rigtig fin

Mange tak

Anmeld

21. marts 2011

h_bernie

AnneBJ skriver:

Tillykke med dåbsbarnet - jeg synes det er sødt med hårbåndet til, men min farmor havde sikkert også syntes det lignede mere et strømpebånd Gamle koner - dem om det!

tak jeg synes også det er sødt

Anmeld

21. marts 2011

otlitrom

Tillykke med dåben - hun er virkelig fin i kjolen

Strømpebånd på hovedet... arh, gamle kone. Den må du vist længere ud på landet med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.