blomst84 skriver:
Får også bare vild dårlig samvittighed :s men ja det er sku svært sys jeg, specielt når hun ingen rytme har... Har din lille Johannes en fast rytme om dagen?
Han har den sidste uge haft nogenlunde fast rytme. Men har hørt at ligsom man tror de har en rytme, så går det i vasken igen
Hvis han sover i vuggen vågner han ved 4 tiden og skal have mad og tør numse og igen kl. 6.
Hvis han sover mellem os venter han til Martins vækkeur ringer kl. 6. Underligt, men sådan er det bare.
Ved 8-9 tiden vågner vi og bruger god tid på at amme, vågne og hygge og snakke i sengen inden vi står op. Så får han tør numse, blir vasket og kommer i tøj.
Jeg hopper i bad mens han ligger på badeværelset og leger/kigger på ting. Mens jeg blir færdig snakker og pludrer vi.
Ved 10 tiden er han klar til barnevognen og han sover næsten inden vi kommer ned af trappen.
ved 12-13 kommer han op og er alvorligt gammelmands sulten og det kan KUN gå for langsomt at få de bryster pakket frem! Tør numse - og også gerne tøj, da den lange lur har resulteret i overfyldt ble
Han ligger på gulvet og leger, kigger, hører musik og vi får os en lang sludder.
Ved 15 tiden kommer han igen i barnevognen og sover et par timer. Igen ind og have mad, tør numse og snakke emd farmand som er kommet hjem.
Aftenerne er meget forskellige! Vi er nok på grænsen til FOR sociale og det er svært at køre en aftenrytmne ind når ingen aftner er ens
Igen får jeg dårlig samvittighed... Men man skal vel også have lidt der ligner et liv?
Anmeld