Kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Anonym trådstarter

Skal kommunen informerer en under ens graviditet hvis de vil holde øje med en efter fødslen ? eller får man det først afvide efter fødslen ?

Fra ung mor (18år ) uge 25

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

hyskystar

ved ikke om de skal gøre det.. Men tror det meget normalt man bliver kaldt til møde med sin sagsbehandler hvis de har mistanke om noget

Anmeld

21. marts 2011

JustinsMoar

Jeg forstår ikke at alle pludselig er så bange for at få tvangsfjernet barnet.

Hvorfor skulle man få det?
Medmindre der er noget heelt galt..

Kommunen skal informere dig, og du kommer typisk til samtale med en sagsbehandler. 

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Miracle skriver:

Jeg forstår ikke at alle pludselig er så bange for at få tvangsfjernet barnet.

Hvorfor skulle man få det?
Medmindre der er noget heelt galt..

Kommunen skal informere dig, og du kommer typisk til samtale med en sagsbehandler. 

Dete r ikk fordi jeg er bange overhoved, jeg synes bare man hører om mange der har problemer med kommunen for tiden også ville jeg bare høre om der er nogen der ved om de ikk ska oplyse en under graviditeten hvis evil holde øje.

Anmeld

22. marts 2011

An&Jo

De skal oplyse det hvis de holder øje med dig.. Jeg er selv ung mor og på grund af en turbulent barndom fyldt med omsorgssvigt var de bange for jeg ikke kunne klare jobbet som mor. Jeg kom til samtaler og et par ekstra skanninger som belønning for samtalerne.. Og jeg blev "godkendt" og skulle ikke overvåges da jeg havde født fordi jeg heldigvis er en velfungerende ung pige på trods af svigt fra alle sider..

Anmeld

22. marts 2011

Alberts/

altså jeg er selv ung mor,

og jeg have 2 ekstra samtaler i min gravidtet til NF og til MD og enenkelt med min sagsbehandler som jeg selv bestilte da jeg skulle finde ud af hvad jeg kunne få økonomisk,

men fik at vide inden jeg fødte at jeg ikke fik ekstra besøg af SP og slet ikk af kommunen(:

men ved endelig ikk om de skal sige det inden, de ka jo næsen først finde ud af bagefter om du har brug for ekstra støtte(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.