Regntøj - hvor stort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Tina&Laura

Hej piger.

Vi har netop været til møde i Lauras nye dagpleje, hvor hun starter fra på mandag.

I den forbindelse skal vi have noget regntøj/overtøj hun kan være ude i så hun ikke bliver våd af at sidde ned.

Vi har nemlig kun de søde plys-dragter som jo ikke tåler vådt underlag.

Laura er en str. 68 (6 måneder gammel), hvor stort skal jeg købe regntøjet og hvor kan jeg eventuelt få noget med for i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Tina&Laura

Ingen?

Anmeld

21. marts 2011

Halbschön

Tina&Daniel skriver:

Hej piger.

Vi har netop været til møde i Lauras nye dagpleje, hvor hun starter fra på mandag.

I den forbindelse skal vi have noget regntøj/overtøj hun kan være ude i så hun ikke bliver våd af at sidde ned.

Vi har nemlig kun de søde plys-dragter som jo ikke tåler vådt underlag.

Laura er en str. 68 (6 måneder gammel), hvor stort skal jeg købe regntøjet og hvor kan jeg eventuelt få noget med for i?

Da Nicolai startede i dagpleje var han en str 80, og der kiggede jeg i Bilka. Fandt noget fra 86 og op, som han fik. Det var todelt.. Jeg så at de i Bilka havde en hel-regndragt i de små størrelser, og mener faktisk - uden at være sikker at der var for i.. Ellers må hun jo ha en ekstra trøje på en god ide er også de futter man kan købe i fx Bilka, de ligner en stor vante men super gode når de skal kravle rundt ude

Anmeld

21. marts 2011

Jyden

Jeg vil anbefale dig at købe termotøj og regntøj. Hvis det er køligt og ikke fugtigt kan hun nøjes med termotøjet. Regntøjet kan jo kommes oven på termotøjet, hvis der er fugtigt.

Men regntøj med for kan købes i Bilka/Tøj & sko.

Ville nok købe str 74.

Hvis du ikke vælger at købe med for kan jeg klart anbefale regntøj fra Ticket to heaven, det er super lækkert. Vi har et sæt i str 74 som vi brugte til vores store datter da hun var ca 7 - 11 mdr og det kommer snart i brug igen, da vores yngste nu er 5½ mdr.

Anmeld

21. marts 2011

Tina&Laura

Jyden skriver:

Jeg vil anbefale dig at købe termotøj og regntøj. Hvis det er køligt og ikke fugtigt kan hun nøjes med termotøjet. Regntøjet kan jo kommes oven på termotøjet, hvis der er fugtigt.

Men regntøj med for kan købes i Bilka/Tøj & sko.

Ville nok købe str 74.

Hvis du ikke vælger at købe med for kan jeg klart anbefale regntøj fra Ticket to heaven, det er super lækkert. Vi har et sæt i str 74 som vi brugte til vores store datter da hun var ca 7 - 11 mdr og det kommer snart i brug igen, da vores yngste nu er 5½ mdr.

Så det vil sige at en termodragt og så et regnsæt, det ville være fint?

Man er jo lidt i syv sind.

Tak for svar. 

Anmeld

21. marts 2011

Tina&Laura

R&N skriver:

Da Nicolai startede i dagpleje var han en str 80, og der kiggede jeg i Bilka. Fandt noget fra 86 og op, som han fik. Det var todelt.. Jeg så at de i Bilka havde en hel-regndragt i de små størrelser, og mener faktisk - uden at være sikker at der var for i.. Ellers må hun jo ha en ekstra trøje på en god ide er også de futter man kan købe i fx Bilka, de ligner en stor vante men super gode når de skal kravle rundt ude

Super 

Tusind tak ..

Anmeld

21. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville købe str. større end det tøj han bruger og så et termosæt. Så kan det som de andre skriver bruges hver for sig

Anmeld

21. marts 2011

Tina&Laura

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville købe str. større end det tøj han bruger og så et termosæt. Så kan det som de andre skriver bruges hver for sig

Kanon - tak 

Anmeld

21. marts 2011

bullerbassen

Kan klar anbefale en regndragt i stedet for sæt - det er super skønt til de små.

I efteråret da Silas startede købte jeg en regndragt, og da det blev lidt koldere , en uld heldragt i A-Z til at have inden under.

Prøvede termo sæt men det kunne den tykke basse ikke være i.

Så det ville jeg anbefale , det var vores dagpleje mor super tilfreds med.

Hvad angår str ville jeg købe 74 , så hun kan vokse lidt i det

Anmeld

21. marts 2011

132319

MoarHvidovre skriver:

Lige mine ord 

Pøj pøj med dagplejestart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.