Rød numse - babysvømning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.631 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

FamilenStorm

Hejsa piger..

Vi har desværre været lidt dumme og fik sparet lidt for meget på vådservietterne og fik købt dem fra x-tra ( big mistake). Det har nemlig resulteret i at vores lille mus har fået rigtig rød numse :-( Og det er bestemt ikke blevet bedre af at hun laver stort set lidt afføring hver 3. 4. Time ( hun er 5 1/2 mdr)

Men i dag er hvor vi normal går til babysvømning og så slog det mig om det egentlig ville været smart når hun har den røde numse? Om det vil gøre ondt på hende?

Hun var i bad igår hvor hun så ud til at nyde det..

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Maja88

bruger i vådservietter hver gang i skifter hende???

Anmeld

21. marts 2011

FamilenStorm

Maja88 skriver:

bruger i vådservietter hver gang i skifter hende???

Nej vi bruger normal engangs vaskeklude og vand og så bruger vi vådservietter når vi er på farten.. Og vi var nemlig på familie besøg i weekenden..

Anmeld

21. marts 2011

Maja88

Heidibh skriver:

Nej vi bruger normal engangs vaskeklude og vand og så bruger vi vådservietter når vi er på farten.. Og vi var nemlig på familie besøg i weekenden..

hmm jamen tror sagtens i kan babysvømme...

og jo mere luft den lille numse kan få... strø lidt kartoffelmel på- det fungerer ligesom pudder.

Anmeld

21. marts 2011

muzen

som svømmeinstruktør vil jeg sige. bare tag af sted. klorvand er helene :-)

Anmeld

21. marts 2011

FamilenStorm

Maja88 skriver:

hmm jamen tror sagtens i kan babysvømme...

og jo mere luft den lille numse kan få... strø lidt kartoffelmel på- det fungerer ligesom pudder.

Oki super..

Tak for svar..

Hun ligger også næsten alle vågne timer uden ble.. VIl da prøve med det.. Ellers har vi bare smurt med zinksalve og i nat lå hun med en kogtvandsklud.. Det havde hjulpet lidt på det..

Anmeld

21. marts 2011

CamillaSoefelt

Heidibh skriver:

Oki super..

Tak for svar..

Hun ligger også næsten alle vågne timer uden ble.. VIl da prøve med det.. Ellers har vi bare smurt med zinksalve og i nat lå hun med en kogtvandsklud.. Det havde hjulpet lidt på det..

ellers er inotyol ( staves ) salve god..

Anmeld

21. marts 2011

FamilenStorm

muzen skriver:

som svømmeinstruktør vil jeg sige. bare tag af sted. klorvand er helene :-)

Super.. Hun ææælsker nemlig vandet, så ville også være synd at blive hjemme...

så daffer vi afsted..

Tak for svar..

Anmeld

21. marts 2011

FamilenStorm

CamillaSoefelt skriver:

ellers er inotyol ( staves ) salve god..

Ja fik jeg også googlet mig frem til, så det får jeg også købt i dag.. Det kan man få på apoteket ik?

Anmeld

21. marts 2011

CamillaSoefelt

Heidibh skriver:

Ja fik jeg også googlet mig frem til, så det får jeg også købt i dag.. Det kan man få på apoteket ik?

Jo sagtens.. Men husk at det er kun et meget tyndt lag der skal på.. Og man må vidst ikke bruge det hvis der er gået hul på nummi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.