Så er det vist tid til lidt opdatering herfra
Vagtlægen sagde jo for at vores lille elskling havde kolik. Jeg tror han tog fejl! Han havde lige en uge med skrig og skrål, men det var så også det. Han reagerer på ikke at få sin lur til tiden, sidde i for mange forskellige arme, og opleve for meget. Så det passer vi jo bare på med - så han er altså rigtig godt tilpas
OG så får han en flaske kamillethe til aften og en masse gymnastik i løbet af dagen, så maven fungerer ok
Vi havde barnedåb i går, og det var bare en helt fantastisk dag! Vi var 46 og det var bare skønt at fejre så skøn en dag med dem alle. Vi havde besluttet os for at sige jatak til alle der spurgte om de skulle hjælpe, så det blev til et frokostbord med en masse lækre ting, hvor jeg kun havde handlet pålæg og bagt tærter og lavet pastasalat. ALT andet kom gæsterne med, og det samme gjorde sig gældende ved kaffebordet. FANATSTISK med en omgangskreds der vil hjælpe. Martin er jo elektriker og har lavet en hel del strøm hos folk uden løn self. så det er også dejligt at man ikke skal føle at vi står i gæld til alle, men at det hele går op med hjælpende hænder her og der og alle vegne
Johannes var et praktelsemplar
Han smilede og så præsten dybt i øjnene under dåben og sov sig væk fra stort set hele festen. Det eneste tidspunt han skreg var da vi skulle have taget billeder
Men det er okay - vi har så mange andre gode billeder. Der kommer billeder i mappen når vi lige har fået set dem igennem.
Vi fik en masse skønne gaver og det hele var bare så overvældende! Er lykkelig over alle de mennesker vi har omkring os
Ellers går det godt. Han blir mere og mere opmærksom og griner og smiler helt fantastisk meget!
Han er begyndt at sove i sin sleepeepose i barnevognen og det er noget der funker! Han sover 2x2-3 timer i barnevognen om dagen
Så nu mangler vi bare nogle bedre babyalarmer, men det er vist det dåbspengene skal bruges til.
Jeg har et også godt. Jeg ligner udskidt æblegrød, men jeg har det godt. Mangler at tabe mig 10 kg + de 5 fra før graviditet. Er ved at blive lidt utålmodig, men jeg kan ikke rigtig røre mig mere end jeg gør. Begynder at bløde hvis jeg går alt for lange ture og efter sex og det bekymrer mig lidt
Men det må jeg høre lægen om når jeg skal til 8 ugers undersøgelse i den her uge.
Forresten er vi begyndt til MG. De virker rigtig søde og rare. Vi er 6 og Johannes og jeg er de yngste og Johannes er den største baby. Jeg håber det kommer til at blive godt!
Det var alt herfra! Hvordan går det hos jer?