har været til ørelæge med luca ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

AnneBJ

Dejligt at kende grunden, selvom det naturligvis er træls hun skal igennem indgrebet! 

Et kram herfra! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Milka

Skouboe skriver:

Jeg ved præcist hvordan du har det.. lad være med at sparke dig selv (nemmere sagt end gjort, det ved jeg godt) - du gør det så godt du kan og det er rigtigt godt

Frygten for indgrebet er laaangt større end indgrebet. Det tager et minut at bedøve, 5 minutter at sætte dræn i og suge og 5 minutter at vågne op. I er ude derfra efter ½ time  

ja, er overrasket over hvor hurtigt det kan gøres  det er bare den der narkose der er meget ubehagelig for luca's mor

Anmeld

21. marts 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

det tager i i stiv arm!! det var godt at der var en forholdsvis harmløs grund til at Luca har hængt med mulen!

det er ikke alle ørelæger der nævner det, men når nu drænene er lagt, så kan Luca høre MEGET mere end hun plejer.

og det KAN give en reaktion, det er slet ikke alle børn der bliver bange for støj. Men nogen skal lige have en periode hvor de vænner sig til støj.

vores ørelæge gjorde os ikke opmærksom på dette, men Nikoline ville pludslig ikke være i legestue! hun kunne simpelthen ikke indtage alle de indtryk hun nu fik med den nye hørelse. Der er rimelig meget støj i legestuen i forhold til hendes DP. Der gik nogle mdr og så gik det okay igen

nej, det sagde han godt nok ikke noget om, men jeg kan levende forestille mig at der er en tilvænningperiode. lidt som at få nye briller og pludselig kunne se klart

Anmeld

21. marts 2011

Milka

TbCp skriver:

Årh lille pige da Men godt i fandt ud af det så der kan blive gjort noget ved det!!!

ja  har lidt ondt i hjertet over det selv om det er for det bedste

Anmeld

21. marts 2011

Milka

anna-jonas skriver:

Stakkels lille Luca..................Har i fået en tid til drænanlæggelse?? Tror det bliver så godt, for den lille dame, at få dem lagt.

ja, det er den 14/4 men hun spurgte om hun skulle ringe hvis der kom et afbud og det sagde jeg ja til.

Anmeld

21. marts 2011

Milka

kitty skriver:

Jeg ved intet om dræn. Jeg vil bare sende en krammer, for det kunne I sikkert godt trænge til!

ved heller intet om dræn. men de viste mig hvordan de ser ud og det er sådan nogen lille bitte runde dimser der ligner perler. så jeg sagde til luca at hun skal have lavet huller i ørerne

Anmeld

21. marts 2011

Milka

AnneBJ skriver:

Dejligt at kende grunden, selvom det naturligvis er træls hun skal igennem indgrebet! 

Et kram herfra! 

tak for kram

Anmeld

22. marts 2011

Ranarupta

Milka skriver:

... og hun skal have lagt dræn i begge ører pga væske. han sagde at væsken havde været der så længe at det var blevet til gele, og når det er blevet til gele er der med sikkerhed nedsat hørelse. og afgjort også grunden til at hun ikke rigtig har været sig selv i lang tid, og grunden til at der kommer meget få ord ift. søster.

ved godt dræn er en god ting, men vi skal jo lige igennem indgrebet først ... 

Camilla... Altså hvordan skulle du dog have opdaget det?
Selvom jeg godt kender det dér med at stirre i bakspejlet og tæske sig selv i hovedet fordi man ikke lagde lige præcis de to-og-to sammen, så må du ikke bebrejde dig selv.

Min søster har i hvert fald fået lagt dræn 15 gange...  og hun har været så glad for det, når den nye larm havde lagt sig.

Det skal nok blive så godt!! 

Anmeld

22. marts 2011

oo

åh altså jeg havde en lillesøster der fik lagt dræn igen og igen. idag hører hun da...nogenlunde

Anmeld

23. marts 2011

Ida.

Så var det alligevel ørerne, den var gal med... Annika har også fået lagt dræn i og tanken om indgrebet er værre end selve indgrebet...det tager tæt på ingen tid og det gør simpelthen en verden til forskel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.