Hold da op hvor går weekenderne bare stærkt hos os for tiden! Men sådan er det jo! Så jeg fik altså ikke min NS-fredag men har nu fået en en NS-mandag fordi Kristian var en skat og hjælpe med rengøringen igår 
Fredag var vi i Bilka og Kristian farvede mit hår kl.22 om aftenen.... Hihi.... Torsdag var han en gutter mand og hjælpe med selvbruner...hihi... Jeg var helt ok med at han ikke gad krølle mit hår lørdag morgen 
Nu havde jeg vist udsat ham for nok tøse ting!
Nååå men grunden til at jeg skrev vi var i Bilka var pågrund af en KARMA oplevelse jeg havde... Vi var oppe på den kinesiske og spise og der er en lille dreng nogle borde væk som vælter et glas vand ud over bordet og jeg tog mig selv i at fnise lidt af og det og tænke... hahaha... godt det ikke var her...! JAJAJA! Hvad sker der så ikke nogle minutter senere... Viktor vælter et glas COLA NED I SKØDET PÅ MIG!
Så ku jeg lige lære det ! 
Lørdag var vi til min mormors 80 årsfødselsdag... Det gik super godt hvis man ser bort fra det hidsigheds anfald Viktor lige fik og kristian som valgte at tage kampen op med ham foran en masse mennekser... hvilket jo er en dårlig kombination! Men ja... Det tog noget tid og Kristian fik ham trukket væk så blev de gode venner igen!
Her er lidt billeder :
Billede med Olde og hendes oldebørn. ( Kun mine,min søster og brors)
Billede af Olde med hendes børnebørn.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld