Det var så den weekend.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Jules

Hold da op hvor går weekenderne bare stærkt hos os for tiden! Men sådan er det jo! Så jeg fik altså ikke min NS-fredag men har nu fået en en NS-mandag fordi Kristian var en skat og hjælpe med rengøringen igår 

Fredag var vi i Bilka og Kristian farvede mit hår kl.22 om aftenen.... Hihi.... Torsdag var han en gutter mand og hjælpe med selvbruner...hihi... Jeg var helt ok med at han ikke gad krølle mit hår lørdag morgen  Nu havde jeg vist udsat ham for nok tøse ting!

Nååå men grunden til at jeg skrev vi var i Bilka var pågrund af en KARMA oplevelse jeg havde... Vi var oppe på den kinesiske og spise og der er en lille dreng nogle borde væk som vælter et glas vand ud over bordet og jeg tog mig selv i at fnise lidt af og det og tænke... hahaha... godt det ikke var her...! JAJAJA! Hvad sker der så ikke nogle minutter senere... Viktor vælter et glas COLA NED I SKØDET PÅ MIG!  Så ku jeg lige lære det ! 

Lørdag var vi til min mormors 80 årsfødselsdag... Det gik super godt hvis man ser bort fra det hidsigheds anfald Viktor lige fik og kristian som valgte at tage kampen op med ham foran en masse mennekser... hvilket jo er en dårlig kombination! Men ja... Det tog noget tid og Kristian fik ham trukket væk så blev de gode venner igen! 

Her er lidt billeder : 

Billede med Olde og hendes oldebørn. ( Kun mine,min søster og brors)

Billede af Olde med hendes børnebørn. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Ranarupta

Gud, hvor er ungerne blevet store!! 

Og hvor er de bare dejlige!! 

Hihi, man skal passe på den der karma... Den har det med at gøre sig bemærket!

Anmeld

21. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Selvbruner på spray sir jeg bare.... Det er lykken!! Ha ha... Hvor ser i dejlige ud alle sammen

Anmeld

21. marts 2011

Jules

Ni-ko-li-ne skriver:

Selvbruner på spray sir jeg bare.... Det er lykken!! Ha ha... Hvor ser i dejlige ud alle sammen

Ja forsulan  hihi... tak smukke!

Anmeld

21. marts 2011

Jules

Ranarupta skriver:

Gud, hvor er ungerne blevet store!! 

Og hvor er de bare dejlige!! 

Hihi, man skal passe på den der karma... Den har det med at gøre sig bemærket!

Det må du nok sige ... Hihi 

Anmeld

21. marts 2011

TbCp

Dejlige billeder!!!

Er de tvillinger de to af drengene/mændene?

Anmeld

21. marts 2011

Jules

TbCp skriver:

Dejlige billeder!!!

Er de tvillinger de to af drengene/mændene?

jeps det er de :) Det er min storebrors drenge på 14 ! Og datteren er 13 :)

Anmeld

21. marts 2011

anna-jonas

Så kan du lærer det..............ha, ha, ha......

Sikke dejlig hende Vera-pigen er blevet...........mums....Og du ser sgu' da også smækker ud, Julie........

Anmeld

21. marts 2011

Jules

anna-jonas skriver:

Så kan du lærer det..............ha, ha, ha......

Sikke dejlig hende Vera-pigen er blevet...........mums....Og du ser sgu' da også smækker ud, Julie........

Tak Mette 

Anmeld

21. marts 2011

mama09

Jules skriver:

Hold da op hvor går weekenderne bare stærkt hos os for tiden! Men sådan er det jo! Så jeg fik altså ikke min NS-fredag men har nu fået en en NS-mandag fordi Kristian var en skat og hjælpe med rengøringen igår 

Fredag var vi i Bilka og Kristian farvede mit hår kl.22 om aftenen.... Hihi.... Torsdag var han en gutter mand og hjælpe med selvbruner...hihi... Jeg var helt ok med at han ikke gad krølle mit hår lørdag morgen  Nu havde jeg vist udsat ham for nok tøse ting!

Nååå men grunden til at jeg skrev vi var i Bilka var pågrund af en KARMA oplevelse jeg havde... Vi var oppe på den kinesiske og spise og der er en lille dreng nogle borde væk som vælter et glas vand ud over bordet og jeg tog mig selv i at fnise lidt af og det og tænke... hahaha... godt det ikke var her...! JAJAJA! Hvad sker der så ikke nogle minutter senere... Viktor vælter et glas COLA NED I SKØDET PÅ MIG!  Så ku jeg lige lære det ! 

Lørdag var vi til min mormors 80 årsfødselsdag... Det gik super godt hvis man ser bort fra det hidsigheds anfald Viktor lige fik og kristian som valgte at tage kampen op med ham foran en masse mennekser... hvilket jo er en dårlig kombination! Men ja... Det tog noget tid og Kristian fik ham trukket væk så blev de gode venner igen! 

Her er lidt billeder : 

Billede med Olde og hendes oldebørn. ( Kun mine,min søster og brors)

Billede af Olde med hendes børnebørn. 

ha ha dejlig weekend... grinede så meget ,over du selv fik noget i skødet, så kan du lærer det hehe  Dejligt du har en god mand, der godt vil lege veninde hehe  

Skønne billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.