Vugge sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. marts 2011

Moldemine

Hej igen.. jeg har lige talt med min søster, og de havde desværre fået fat i en anden vugge det var ellers et godt tilbud..
held og lykke med salget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

LenaJohansen

Malouis skriver:

Hej igen.. jeg har lige talt med min søster, og de havde desværre fået fat i en anden vugge det var ellers et godt tilbud..
held og lykke med salget

Det er bare helt iorden

Anmeld

21. marts 2011

S.Maria

Nej hvor er den fin. Bor i Odense, så det ville være lidt for langt at køre. Du står vel ikke i den nærmeste fremtid og skal bare lidt tættere på fyn, for så kunne jeg godt være interesseret 

Anmeld

21. marts 2011

LenaJohansen

S.Maria skriver:

Nej hvor er den fin. Bor i Odense, så det ville være lidt for langt at køre. Du står vel ikke i den nærmeste fremtid og skal bare lidt tættere på fyn, for så kunne jeg godt være interesseret 

nej det gør jeg desværre ikk li 

Anmeld

21. marts 2011

LenaJohansen

S.Maria skriver:

og tak, syntes os den er rigtig fin

Anmeld

21. marts 2011

nattergalen

LenaJohansen skriver:

måske jeg har nogen som skal igennem kbh i næste måned, hvis den ikk er solgt inden da 

Hejsa, 

Hvis du kender nogen der skal til kbh i nærmeste fremtid er jeg MEGET interesseret

Den er da bare så fin

Går ud fra den ikke fejler noget

Anmeld

21. marts 2011

LenaJohansen

nattergalen skriver:

Hejsa, 

Hvis du kender nogen der skal til kbh i nærmeste fremtid er jeg MEGET interesseret

Den er da bare så fin

Går ud fra den ikke fejler noget

nej den fejler intet  

Anmeld

21. marts 2011

nattergalen

LenaJohansen skriver:

nej den fejler intet  

Jamen så vil jeg da gerne købe den til de 350 kr.. Nogen ide om hvornår de kommer i næste mdr?

Anmeld

21. marts 2011

LenaJohansen

nattergalen skriver:

Jamen så vil jeg da gerne købe den til de 350 kr.. Nogen ide om hvornår de kommer i næste mdr?

Det er kun måske. Det er ikke sikkert... Det er fordi jeg skal holde barnedåb og der er nogen derover fra der skal med, men kan ik sige om de har plads i bilen, for ved ikke hvem der køre med hvem

Anmeld

21. marts 2011

nattergalen

LenaJohansen skriver:

Det er kun måske. Det er ikke sikkert... Det er fordi jeg skal holde barnedåb og der er nogen derover fra der skal med, men kan ik sige om de har plads i bilen, for ved ikke hvem der køre med hvem

Okay, jamen hvis det kan lade sig gøre, må du rigtig gerne sige til

Og tillykke med barndåben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.