Min barnevogn er gået i stykker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Chraz

Hej tøser 

vi købte en barnevogn i ønskebørn i januar sidste år, og igår var vi så uheldige at den gik i stykker i stellet så vi kan faktisk ikke bruge den mere. Vores problem er så at vi ikke kan finde garantibeviset for den, men vi har serienummeret.

Ved i om der er noget som helst butikken kan gøre for t hjælpe eller bytte den så længe vi hverken har garantibevis eller kvitering?

Jeg har prøvet at ringe til butikken men de svarer ikke.

Håber i kan hjælpe 

Knus Christina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

sarahb

hvis i har en dankort kvittering er den ligeså god som kvitteringen...

Anmeld

21. marts 2011

Chraz

sarahb skriver:

hvis i har en dankort kvittering er den ligeså god som kvitteringen...

det har vi desværre ikke for vi betalte den kontant.. Så vi er lidt på den..

Anmeld

21. marts 2011

Mormilla

Chraz skriver:

Hej tøser 

vi købte en barnevogn i ønskebørn i januar sidste år, og igår var vi så uheldige at den gik i stykker i stellet så vi kan faktisk ikke bruge den mere. Vores problem er så at vi ikke kan finde garantibeviset for den, men vi har serienummeret.

Ved i om der er noget som helst butikken kan gøre for t hjælpe eller bytte den så længe vi hverken har garantibevis eller kvitering?

Håber i kan hjælpe 

Knus Christina.

Ja hvis i har købt den på dankort så har i en kvitering der. Men ellers så prøv at ring og snak med dem...

Anmeld

21. marts 2011

merichs

Chraz skriver:

Hej tøser 

Håber i kan hjælpe 

Knus Christina.

Hvis i kan huske den præcise dato for hvornår i har købt den, så burde butikken kunne finde "kvittering" i deres kassesystem

Anmeld

21. marts 2011

Chraz

merichs skriver:

Hvis i kan huske den præcise dato for hvornår i har købt den, så burde butikken kunne finde "kvittering" i deres kassesystem

jeg mener det er omkring den 20 januar 2009. For kan huske vi brugte vores børnepenge fra januar til dem.

Anmeld

21. marts 2011

merichs

Chraz skriver:

jeg mener det er omkring den 20 januar 2009. For kan huske vi brugte vores børnepenge fra januar til dem.

Butikker skal arkivere 5 år tilbage så de burde have bevis for købet.

Håber du finder ud af noget

Anmeld

21. marts 2011

Chraz

merichs skriver:

Butikker skal arkivere 5 år tilbage så de burde have bevis for købet.

Håber du finder ud af noget

Tusind tak  det var også en skrivefejl, det var ikke 2009 men 2010 vi købte den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.