Brødrenavne: Tobias og Mathias?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg har en søn på næsten 2 og en der næsten er på vej ud..

Jeg kan godt líde tanken om at navnene passer sammen, men er de her for identiske?

Er anonym da jeg har venner herinde og intet om navnet på nummer 2 er fastlagt endnu.. det er nemlig SVÆRT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Ciss

Jeg synes, de navne passer fint sammen! Den første del af hvert navn er så forskellig, at jeg ikke oplever det som et problem, at de begge slutter med -as. Flotte navne!

Anmeld

21. marts 2011

Ellim

hmm???!!! Måske lidt.. Kan heller ikke rigtig finde ud af det..

DET var ikke meget hjælp jeg kunne give.. hehe

Anmeld

21. marts 2011

Thereseh

Anonym skriver:

Jeg kan godt líde tanken om at navnene passer sammen, men er de her for identiske?

Er anonym da jeg har venner herinde og intet om navnet på nummer 2 er fastlagt endnu.. det er nemlig SVÆRT

Begge navne er super smukke, men jeg tror hurtigt det vil skabe problemer. Hvis man kalder på dem, er de jo helt ens de sidste to stavelser, så det kan blive svært tror jeg... Ældre medlemmer af familien, vil måske også blive forvirrede? Jeg ved min venindes mormor, altid "nosser" rundt i Katja, og Kasper, fordi bogstavlyden er ens - selv om den ene er en pige og den anden en dreng 

Men uanset, skal de jo hedde det som I synes passer til dem, og synes er det rigtige. Hvis det er Tobias og Mathias, så er det jo også helt fint 

Anmeld

21. marts 2011

tobogsylsmor27

de navne pas rigtigt godt sammen for jeg har en nevø som hedder mathias og min søn hedder tobias så det er rigtigt nemt og kalde på dem når de skal høre efter

men har selv to dejlig drenge som hedder sylvester og tobias

Anmeld

21. marts 2011

sedde

Mine 2 drenge hedder malthe og tobias

Anmeld

21. marts 2011

mor_sabina

Jaa det kan jeg nemlig ogå rigtig godt lide når de gør Et par forslag kunne være Zakarias, Malakias, Thias og Elias

Fra en Mor til en Phillip Emil og en Jullian Emil

Anmeld

21. marts 2011

pussepige

Anonym skriver:

Det synes jeg ikke.. Mine 2 mindste hedder Tobias og Elias

Anmeld

21. marts 2011

Pigent

Tobias og Mathias passer godt sammen men nu ved jeg ikke om det er Mathias eller Tobias der er den store?

Du får lige et par forslag
Emil
Malthe
Mads
Micas
Frederik
Lucas/Lukas
Viktor 

Anmeld

21. marts 2011

BellaCiinea

Hmm lidt for ens synes jeg..... =/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.