Lorte test!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2011

Kay

Ihhhhh!!!

min kære kæreste havde bedt mig teste efter weekendesn kvalme og andre ting... og heldigvis havde jeg da lige en af dem fra netto liggende.... hvor der så ik er noget farve i !?????

det er anden gang jeg oplever at en af testene fra de pakker ikke virker... det er sku da pisse frustrende når man nu har gejlet sig selv op til at tage den test og så lortet ikke virker!!!

ja bare lidt mandags frustration inden jeg haster på job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Mellepige

Øv hvor irritrende!

Måske du skulle købe andre test, hvis der tit ikke er farve i.

for at du får 2 streger!

Anmeld

21. marts 2011

Najsen86

øv!!! Lortetest!

Anmeld

21. marts 2011

Kay

1m1i1a skriver:

Øv hvor irritrende!

Måske du skulle købe andre test, hvis der tit ikke er farve i.

for at du får 2 streger!

ja overvejer det... men det er kun disse to gange jeg har oplevet problemer med dem... men hvis der ik er noget enne gang... tænker jeg at bestille nogle billigt på nettet...

Anmeld

21. marts 2011

nattergalen

ihhhhh har du så fundet ud af om du er gravid???

Ps: jeg kan ikke mødes i morgen, skal ud i lufthavnen kl 15 og vinke farvel til min mormor.. 

Anmeld

21. marts 2011

Kay

nattergalen skriver:

ihhhhh har du så fundet ud af om du er gravid???

Ps: jeg kan ikke mødes i morgen, skal ud i lufthavnen kl 15 og vinke farvel til min mormor.. 

nej... ikke fundet ud af noget... det var den eneste jeg havde... øv vi ik kan ses i morgen...

Anmeld

21. marts 2011

nattergalen

Ja det er faktisk lidt øv, men bliver nok li nød til at tag uf og vinke farvel.. Hvad med engang i næste uge?

Anmeld

21. marts 2011

Kay

nattergalen skriver:

Ja det er faktisk lidt øv, men bliver nok li nød til at tag uf og vinke farvel.. Hvad med engang i næste uge?

ja kan godt forstå dig næste uge ved jeg ik 1005 hvordan ser ud endnu... men måske i weekenden

Anmeld

21. marts 2011

nattergalen

Kay skriver:

ja kan godt forstå dig næste uge ved jeg ik 1005 hvordan ser ud endnu... men måske i weekenden

Okay.. Jamen lad os skrives ved  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.