Negative test, uregelmæssig mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Anonym trådstarter

Ihh... Føler næsten jeg er ved at gå i selvsving

I morgen er det 14 dage siden, jeg målte jeg have ægløsning på en test, men ingen positiv graviditetstest endnu Jeg har lange uregelmæssige cykluser og kunne først få en positiv ægløsningstest 20 dage efter første mens dag..

Jeg har i forvejen en dejlig søn på 3 år, som jeg blev gravid med på p-piller, så der har jeg ingen "erfaringer" at trække på, udoverjeg var 7 ugerhenne før jeg kunne få en positiv graviditetstest.  Jeg har imidlertidig ikke været på p-piller siden jeg fik min søn (vi har dog beskyttet os på anden vis).

Skal til lægen i morgen for at snakke om de lange cykluser, så jeg håber han vil tage en blodprøve, der kan be - eller afkræfte en graviditet. Nogen der ved hvad der (muligvis) skal snakkes om?

Vi har forsøgt i en 4 mdr med 3 mens. cykluser.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

linemouse

Jeg havde selv enormt lange cykluser - der kunne godt være op til 45 dage mellem. I starten begyndte jeg at teste for ÆL efter 12 dagen, men kunne aldrig få en positiv, men det var selvfølgelig fordi, min cyklus var så lang. Jeg blev gravid efter 8 mdr (6 cykluser)

Jeg har aldrig tænkt i, at der var noget 'galt' eller at der var en årsag til det -  men jeg vil da gerne høre, hvad din læge sagde? Vi vil nemlig selv gerne igang igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.