det godt nok svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg er 21 år og mor til to helt vidunderlig børn. men min vægt den plager mig helt vild jeg vejer 117 kilo

jeg har før hen været en slank og væltrænet pige som elsket sport og kunne ikke leve uden.

men da jeg blev 13 fik jeg to slem knæ skader og fik 2 valgmuligheder blive ved og om et år sidder du i kørestol

stoppe og få et normalt liv

det tog rigtig hårdt på mig da jeg enlig brugte sporten til at styre min tanker have få år ind mistet min veninde og hele mit liv gik i stå da det sket.

da jeg ikke kunne sporten mere ja så tog jeg på jeg spist rigtig meget den gang for at have nok at tage af. men begyndt så også at spise slik og det gik bare stærkt bare sådan..

jeg kan ikke lide mig selv hader at kigge på mig selv og har det sværet med at skulle være nøgen over for fyren.

jeg har det svært med tanken om hvordan har jeg kunne lade det gå så vidt og vil bare gerne ned igen.

men hvordan jeg syntes jeg har prøvet så meget og har været ned på 75 kilo for 4 år siden igen men en gang til gik det galt.

øv ja ved ikke hvad jeg ville tror bare jeg mangler lidt hjlæp til at komme igang og få gnisten og selvtilliden igen

også for at min børn ikke skal skamme sig over jeg er overvægtig når de engang skal i bh osv

knus en mor der er så ked af sin krop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Kloster

Hej.

Har du prøvet at gå til DDV ell WW? Og ellers er der jo også div andre motionsformer nu end der var for år tilbage.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er ell om du har mulighed for at komme afsted og motionere uden børn. Men ellers er svømning også rigtig godt, når man har svage lede, men også når man er meget overvægtig.

Hvor høj er du?

Også bare lig et spørgsmål, der ikke lige kommer mig ved... Hvorfor er du ano? Her på denne side, er folk jo generelt ikke helt tilfreds med sig selv og søger hjælp fra andre til at styrke sig ell motivere sig.

Held og lykke med det...

Anmeld

20. marts 2011

Kloster

Kloster skriver:

Hej.

Har du prøvet at gå til DDV ell WW? Og ellers er der jo også div andre motionsformer nu end der var for år tilbage.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er ell om du har mulighed for at komme afsted og motionere uden børn. Men ellers er svømning også rigtig godt, når man har svage lede, men også når man er meget overvægtig.

Hvor høj er du?

Også bare lig et spørgsmål, der ikke lige kommer mig ved... Hvorfor er du ano? Her på denne side, er folk jo generelt ikke helt tilfreds med sig selv og søger hjælp fra andre til at styrke sig ell motivere sig.

Held og lykke med det...

Hov ja du skrev jo at du var 21 år. Jamen kan du da så komme igang. Du har jo hele livet foran dig

Anmeld

20. marts 2011

musse1

Anonym skriver:

jeg er 21 år og mor til to helt vidunderlig børn. men min vægt den plager mig helt vild jeg vejer 117 kilo

jeg har før hen været en slank og væltrænet pige som elsket sport og kunne ikke leve uden.

men da jeg blev 13 fik jeg to slem knæ skader og fik 2 valgmuligheder blive ved og om et år sidder du i kørestol

det tog rigtig hårdt på mig da jeg enlig brugte sporten til at styre min tanker have få år ind mistet min veninde og hele mit liv gik i stå da det sket.

da jeg ikke kunne sporten mere ja så tog jeg på jeg spist rigtig meget den gang for at have nok at tage af. men begyndt så også at spise slik og det gik bare stærkt bare sådan..

jeg kan ikke lide mig selv hader at kigge på mig selv og har det sværet med at skulle være nøgen over for fyren.

jeg har det svært med tanken om hvordan har jeg kunne lade det gå så vidt og vil bare gerne ned igen.

men hvordan jeg syntes jeg har prøvet så meget og har været ned på 75 kilo for 4 år siden igen men en gang til gik det galt.

øv ja ved ikke hvad jeg ville tror bare jeg mangler lidt hjlæp til at komme igang og få gnisten og selvtilliden igen

også for at min børn ikke skal skamme sig over jeg er overvægtig når de engang skal i bh osv

kan klart anbefalde ww jeg er selv på det, og det er det bedste jeg har gjort, du er velkommen til at skrive til mig

Tina

Anmeld

20. marts 2011

B&J

Det er så super svært men tænker på har du ikke en der kan passe dine børn i mens du træner 3-4 gange om ugen??? så du kan komme lidt igang igen og husk spis 6 gange om dagen små måltider hvergang så ved jeg med sikkerhed du kan tabe dig ved selv hvor svært det er er selv kommet igang og har tabt 10kg men står stille lige nu og puhh det er så svært har altid været en stor pige nu nu er jeg alt for stor og jeg skal være fin det vil jeg for første gang i mit liv håber du får modet op igen med af tabe dig, må indrømme efter jeg er startet i motioncenter jamen jeg ELSKER det

Anmeld

20. marts 2011

Anonym trådstarter

det er jeg da der nok er nogen der ved hvem jeg er og hvem jeg er sammen med.. og har enlig ikke lyst til at høre på mere for syntes det hele har været svært nok.

hvad er det der ww og det i skriver om.

jo har en til at tage sig af de små for er sammen med fyren og han vil gerne men hold op hvor jeg syntes det er sværet at komme afsted selv.

jeg har elsket sport og har ikke kunne leve unden men nu kan jeg bare ikke rigtig finde gnisten igen da jeg jo er bange for det bliver som før hvor jeg så også var blevet for tynd og alt for lidt findt på kroppen

jeg vil meget gerne høre mere om de forskellig ting og hvad i sådan gør.

jeg har bare 1 problem og det er jeg ikke har nogen mæthedsfornemmelse hvorfor ved jeg ikke

Anmeld

21. marts 2011

StineW

Anonym skriver:

det er jeg da der nok er nogen der ved hvem jeg er og hvem jeg er sammen med.. og har enlig ikke lyst til at høre på mere for syntes det hele har været svært nok.

hvad er det der ww og det i skriver om.

jo har en til at tage sig af de små for er sammen med fyren og han vil gerne men hold op hvor jeg syntes det er sværet at komme afsted selv.

jeg har elsket sport og har ikke kunne leve unden men nu kan jeg bare ikke rigtig finde gnisten igen da jeg jo er bange for det bliver som før hvor jeg så også var blevet for tynd og alt for lidt findt på kroppen

jeg vil meget gerne høre mere om de forskellig ting og hvad i sådan gør.

jeg har bare 1 problem og det er jeg ikke har nogen mæthedsfornemmelse hvorfor ved jeg ikke

Jeg tror ikke du skal være nervør for at du pludselig bliver for tynd igen. det er dog trods alt de færreste som ender med en krop som en på 13 år.

Som en anden skriver, hvis du spiser lidt men ofte i løbet af dagen, svømmer evt bare et par gange om ugen og så supplerer op med gåture resten af ugen, så vil det hurtigt give resultater. Kan kæresten ikke evt komme emd på gåturene? Og ungerne? I har jo alle godt af lidt frisk luft, og nu er foråret endda på vej, så det er nu man skal komme ind i den gode vane.

Held og lykke emd det, og har du brug for et velplaseret los i r...n, så skriver du bare herinde igen.

Knus Stine.

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

det er ikke dordi jeg er bange for at blive for tynd igen for kommer aldrig i den vægt igen.. men jeg trænet utrolig meget og er bange for at blive så afhængi af det igen som jeg har være... jeg k´lavet gerne 1 til 2 sportsgræne daglig kamp alle weekender og sådan mangler det

Anmeld

23. marts 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at du skriver at du begyndte at tage på, da du ikke kunne dyrke sport mere, og sporten hjalp dig med at komme igennem din venindes død.

Jeg er ikke professionel men tænker, at din overspisning kunne muligvis komme af sorg - og så tror jeg, at det ville være godt at få den bearbejdet samtidig med, at du lægger din livsstil om. Måske det ville være er mere permanent løsning, end at gå på kur.

Bare en tanke

Knus

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Kristinav skriver:

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at du skriver at du begyndte at tage på, da du ikke kunne dyrke sport mere, og sporten hjalp dig med at komme igennem din venindes død.

Jeg er ikke professionel men tænker, at din overspisning kunne muligvis komme af sorg - og så tror jeg, at det ville være godt at få den bearbejdet samtidig med, at du lægger din livsstil om. Måske det ville være er mere permanent løsning, end at gå på kur.

Bare en tanke

Knus

da jeg begyndt at spise meget var også for at have energi nok til det sport jeg lavet. men min mavesæk er bare blevet stor og gør jeg er konstandt sultes hvis jeg ikke spiser kaster jeg op og bliver rigtgi dårlig. jeg prøver at spise det rigtig men syntes ikke  det hjælper.

jeg har fået hjælp til at komme igennem det fik jeg allerede den gang men havde stadig brug for min sport for at komme af mid min fødelser. jeg havde sværet ved at snakke om hvor ondt det tap af hende enlig gjord ved mig og hele vwenne kræsen gik i opløsning da der lige som manglet en det var en rigtig svær tid den gang men syntes selv jeg er oven på igen. har for 2 år siden været ned med en blomst og sagdt forvel for altid og at hun måtte vile i fred men jeg skulle altså vider i mit liv. syntes det hjælp mig meget.

men det er sværet hvordan hendes død har påvirket mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.