jeg er 21 år og mor til to helt vidunderlig børn. men min vægt den plager mig helt vild jeg vejer 117 kilo
jeg har før hen været en slank og væltrænet pige som elsket sport og kunne ikke leve uden.
men da jeg blev 13 fik jeg to slem knæ skader og fik 2 valgmuligheder blive ved og om et år sidder du i kørestol
stoppe og få et normalt liv
det tog rigtig hårdt på mig da jeg enlig brugte sporten til at styre min tanker have få år ind mistet min veninde og hele mit liv gik i stå da det sket.
da jeg ikke kunne sporten mere ja så tog jeg på jeg spist rigtig meget den gang for at have nok at tage af. men begyndt så også at spise slik og det gik bare stærkt bare sådan..
jeg kan ikke lide mig selv hader at kigge på mig selv og har det sværet med at skulle være nøgen over for fyren.
jeg har det svært med tanken om hvordan har jeg kunne lade det gå så vidt og vil bare gerne ned igen.
men hvordan jeg syntes jeg har prøvet så meget og har været ned på 75 kilo for 4 år siden igen men en gang til gik det galt.
øv ja ved ikke hvad jeg ville tror bare jeg mangler lidt hjlæp til at komme igang og få gnisten og selvtilliden igen
også for at min børn ikke skal skamme sig over jeg er overvægtig når de engang skal i bh osv
knus en mor der er så ked af sin krop
Anmeld