Hæmorider efter kejsersnit, IGEN. Måske pga amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Anonym trådstarter

ja det er lidt flovt for mig at stå frem med det her emne..  men ja..

jeg vil sådanset bare lige høre jer.. er der nogen af jer der har oplevet det samme...

jeg fik kejsersnit for 2½ måned siden. efter det gjorde det ondt ved afføring.. så gilk jeg til lægen i forbindelse med 8 ugers undersøgelsen, og fik recept på nogle stikpiller som jeg skulle bruge i 5 dage.. det virkede i en lille uge hvor det ikke gjorde ondt når jeg var på toilettet..

nu er det så kommet igen...

det er ikke voldsomme hæmorider sårn hvor der stikker noget ud der ikke skulle være der, men det er mere rifter eller revner i selve huden på ringmusklen...!!...

det gør SÅ pisse mega meget nas... jeg skal til lægen igen om en lille uges tid. og der må jeg jo så på kuren igen.

det som jeg egentlig gerne vil spørge om.. kan det være pga amning.. da jeg har fået at vide at grunden til at jeg er øm i skeden når min kæreste og jeg har sex, er pga amning, fordi at der er nogle slimhinder i skeden der er irriteret pga amningen... og det er meget normalt.. tænkte jeg at det måske også kunne være skyld i hæmoriderne?!?!?!!!!????? 

har i andre været udsat for noget lignende... ???

av av av..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Betteisen

Altså.. jeg har aldrig hørt at amning og hæmorider har nogen sammenhæng, men det at du er tør i skeden er meget normalt efter man har født. Det er hormonforandringer der er skyld i dette. Mht dine hæmorider... ja avs... du må have en kur igen og så tænke over at spise groft og fiberrigt og drikke masser af vand, så det i hvert fald ikke er skylden til, at du får dem.

Pøj pøj med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.