Skal jeg vække hende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Marco2

Ja, alle ved jo efterhånden at jeg har mig et sovebarn … Men har lige et spm. For nu har hun stået ude og sovet i barnevognen siden kl 16. ca. Og hun skal jo også gerne sove i nat. Og det er jo helt mørkt udenfor nu …

Skal jeg vække hende?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Lilje82

Marco2 skriver:

Ja, alle ved jo efterhånden at jeg har mig et sovebarn … Men har lige et spm. For nu har hun stået ude og sovet i barnevognen siden kl 16. ca. Og hun skal jo også gerne sove i nat. Og det er jo helt mørkt udenfor nu …

Skal jeg vække hende?

AG

Jaaaa nu er det jo lidt sent at svare... Men håber du selv fandt ud af det

Men vil bare sige at min dreng sagtens kan tage 4 timer ude i barnevognen  og han sover fint om natten selvom han sover på dette tidspunkt, så går han måske bare lidt senere i seng og sover det længere næste morgen.

Anmeld

20. marts 2011

Angelspot

Ja nu er der jo gået nogle timer siden du spurgte, så mon ikke du har fundet ud af det Er nysgerrig, hvad gjorde du?

Anmeld

21. marts 2011

Diana...

Det da vild som hun kan sove skal vi bytte lidt he he  Jeg gået fra at have et barn der sover meget til et barn der næsten ikke sover mere he he. 

Hvad gjorde du så? 

KRam

Anmeld

21. marts 2011

Marco2

Hej piger.

Min kæreste kunne ikke li' at hun skulle stå ude når det var blevet mørkt så vi tog hende ind. Men det ændrede ikke på det. Hun sov bare videre til klokken 20 ca. hvor hun lige fik lidt babs og så faldt hun i søvn igen … og tog lige en halv time mere. SÅ vågnede hun, fik nattøj på og snakket lidt med og så var hun klar til at komme i seng igen. Og har sovet til klokken 6 her til morgen. Der kom hun så op fik lidt babs, ren numse, vassket og tøj på og så var hun træt, så nu sover hun i barnevognen igen … det må være nemt at være baby.

Tak for svar.

Nu vil jeg tage ind på café og få lidt brunch … mmmmm

God dag til alle.

AG

Anmeld

21. marts 2011

Marco2

Hej piger.

Min kæreste kunne ikke li' at hun skulle stå ude når det var blevet mørkt så vi tog hende ind. Men det ændrede ikke på det. Hun sov bare videre til klokken 20 ca. hvor hun lige fik lidt babs og så faldt hun i søvn igen … og tog lige en halv time mere. SÅ vågnede hun, fik nattøj på og snakket lidt med og så var hun klar til at komme i seng igen. Og har sovet til klokken 6 her til morgen. Der kom hun så op fik lidt babs, ren numse, vassket og tøj på og så var hun træt, så nu sover hun i barnevognen igen … det må være nemt at være baby.

Tak for svar.

God dag til alle.

AG

Anmeld

21. marts 2011

Lilje82

Marco2 skriver:

Hej piger.

Tak for svar.

God dag til alle.

AG

Hold da op hun er da en baby med et godt sovehjerte må man sige

Anmeld

21. marts 2011

Marco2

Lilje82 skriver:

Hold da op hun er da en baby med et godt sovehjerte må man sige

Ja, og det har også bekymret mig i den grad, men min SP var her i onsdags og siger at alt er som det skal være, så det må jeg tro på og så bare nyde min "egen"-tid indtil hun begynder at være mere vågen.

AG

Anmeld

21. marts 2011

Maja88

Marco2 skriver:

Ja, og det har også bekymret mig i den grad, men min SP var her i onsdags og siger at alt er som det skal være, så det må jeg tro på og så bare nyde min "egen"-tid indtil hun begynder at være mere vågen.

AG

min lille pige er på præcis samme måde.... og som sp siger så længe der er aff. våde bleer og hun vokser og tager på. så skal man ikke være bekymret

Anmeld

28. marts 2011

karina pigen

Marco2 skriver:

Skal jeg vække hende?

AG

jeg vækker ham ik når han sover ..

han er begyndt at sove fra kl 20 til 05 næste dag..syyyyyyyyyyygt nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.